Fredag + Ikea

Mysig fredag i dag...
mysmorgon med Pappa Daniel som kom hem igår kväll runt 22.30 tiden... mysigt å ha honom hemma, men han åker igen på måndag... jobbar i karlstad tre veckor nu, men tiden går ju så fort ändå så de e ju lugnt.

Sen runt 12 åkte vi upp till haga för att hämta upp daniels bror och även cornelias gudfar. Han slutade 12 i finspång så han kom hem runt 12.40 nån gång å då bar det av till linköping o ikea.

Gillar ikea. humana priser och snygga grejor...
vi började med att äta för det va ju lite lunchtid när vi kom dit... å så tänkte alla andra också... inte så himla snart att åka sista dagen på ett novemberlov vill jag lova... massa folk överallt!! Man det gick rtt snabbt i kön och vi lyckades få ett bra bort direkt. så jag o cornelia satte oss och busa medans pojkarna stod i kö. Köttbullar o potatis... himla gott och väldigt billigt.

Sen gick vi runt o runt o runt... det vi skulle ha va ett databord till farbror patrik, men det blir ju alltid lite mer... men jag tyckte jag behärskade mig väldigt bra ändå... så räkningen slutade på 350 kr tror jag *ler*
De blev en röd boll med bjällra i samt en ljusblå elefant med ljusgröna ben till Cornelia. Sen blev de lakan, en sö lampa o 15 träramar... hm.. jo ett stort paket med 17 olika plastbyttor!! för 39 kr!! sååå bra o billigt! Perfekt nu när det börjar bli dags att ha med lite grötpulver o smörgåsrån till Cornelia ju!! superbra. 
Sen fixade jag första julklappen med... så det känns bra.

      
I restaurangen på Ikea med Pappa o farbror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback