Torsdag + Vändning

Jupp, nu e hon igång... vänder sig från rygg till mage och vidare från mage till rygg.
Danne kollade på tv och jag sto o koka ihop lite soppa å när jag vänder mig om ligger hon på mage... förvånade som vi blev så la vi tillbaka henne till filten, och till vår förvåning snurrade hon runt... o runt... o runt igen...

Men jag märkte i går att något va på g för jag har börjat lägga henne lite naken på mage på skötbordet:
image108
Snygg putrumpa va? *ler*

Så nu märks det att hon växer. Så stolt man blir =D


Har tagit det lite lugnt nu i några dar pga vad som hände i måndags kväll... men idag vågade jag mig ut så vi 3 åkte ner på stan en sväng... skönt att komma ut lite.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Himla SÖT hon e lilla Cornelia, men du visste du ju redan!!! ;) Skönt att du mår bättre!!!

Massa kramar!

2007-11-09 @ 07:39:18
URL: http://gullungar.blogg.selungar.blogg.se
Postat av: Lottiz

Hehe vilken skön stil hon har. Tror nog hon börjat så som Noel höll på med, snart kommer hon med hålla på o försöka komma upp på alla fyra och åla fram. Kul när det händer saker :-)
kram

2007-11-09 @ 11:30:29
URL: http://otizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback