Min 24 års dag 8 Juli 2007

och min fösta födelsedag som mamma!!

Otoligt va bra de går... älskar livet som mamma och nu e man ett helt år äldre *ler*

Fick lite kläder av mor o far o bror, ett fint sängöverkast, en gipsavgjutning i ska göra på cornelia när hon blivit lite större (ca 6 mån) m.m.

Fick även en matstol till cornelia, en sån där som man fäster på sidan av ett bord. Vi har ju inget direkt köksbord i vårt hus, så antingen sitter vi på en barstol vid vår "köksö" eller också sitter vi i soffan framför tvn... lite konstigt, men husets planering verkar inte bättre än att vi får ha de så.

Men vi trivs och tar en sak i taget... ite slöa är vi förvisso, men vi har ju inte bråttom.

Ja, himla nöjd över året som 23åring e jag... blev ju gravid och plussa i oktober... inskrivning i december... mysig jul med liten liten kula på magen. Underbar vår svävade som på moln och magen bara växte och växte....
Inga större problem, men väldigt trött i ryggen under en period då jag höll på att ge upp... ville inte jobba, inte va gravid längre... blev i samma veva nekad havandeskapspenning, å de va nog grunden till alla bekymmer just då.

Men jag gav mig tusan på å klara av det... va ju trots allt bara ca 3 månader kvar. Folk brukar säga att det är den tyngsta biten, men då mådde jag som bäst.

Och bara 3 veckor innan 24 års dagen kom vår efterlängtade dotter!!
som sagt underbart år!

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback