Nu e vi friska igen

Cornelia har ju varit lite förkyld de senaste dagarna, men igår verkade hon mycket bättre. Hon snackade massor med oss och har börjat göra nått "knarrande ljud".
Låter som en seg dörr som går igen... men så e de bara vår lilla flicka. Hon provar rösten er o mer just nu för rätt va de e så skriker on till i en hög ton. Å tittar jag på henne efter det o ler så srattar hon bara...
Så mysig period just nu.

Testade en grej igår, för vår dotter e ju redan lite tv beroende..
Satte henne i babysittern och vände det bort helt från tv så hon hade mig och danne att titta på, och köket i bakgrunden...
När jag tittade på tvn tittade hon på mig, och när jag tittade på henne och vred ansiktet mot henne så asgarvade hon.. så gjorde jag säkert 8-10 gånger och hon gjorde likadant varje gång... så mysig och social tös... *ler*

Idag ska vi först till mitt jobb å hälsa på, ska hjälpa Ida fixa nått med faktureringen. å sen bär det av hem till mor o far... världens stoltaste mormor o morfar... nävars, det finns nog andra som e lika stolta över sina barnbarn,  men dom e så himla goa med cornelia... älskar dom så!

Danne jobbade igår igen förresten... efter sin lilla hjärnskakning som varade i 3 dagar... vet inte om man ska åka upp till sjkan när det håller i sig så länge, men på sjukvårdsupplysningen sa dom att om han verkar förvirrad eller börjar kräkas skulle vi åka direkt... men då skojade jag med honom o sa att han alltid e förvirrad så det är bäst vi åker upp ... =P  Älskar dig babe!! Pussen

            image45

Kommentarer
Postat av: sara

vilken underbart fin cornelia på sista stora bilden! hon har blivit så stor och fin, kramar sara och sally

2007-10-13 @ 11:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback