Nytt test fått via mail

. VAD HETER DU?
Viktoria Louise Jane Palombo

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Beiga

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Datasurr

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Va på tupperwearparty hos kompisen Johanna
 
5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Tråkigt nog Nudlar

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Kallt men blå himmel och skinande sol.

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Min karl.

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Ögonen

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Absolut

10. HUR MÅR DU IDAG?
Bara bra, lite trött dock

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Kaffe och Fanta

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
åhh... hmm... eh, de mesta... måste jag välja?

13. FAVORITSPORT?
sport??

14. HÅRFÄRG?
brunett

15. ÖGONFÄRG?
Blågrå

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
solnedgång

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Brorsan Patrik 20 år.

18. FAVORITMÅNAD?
hm... maj,  juli o december

SENASTE FILMEN DU SÅG?
Nottig hill

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Fredag

22.FAVORITHOBBY
Scrapbooking och fotografering

23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Nej men jag står fast vid min man *ler*

24. FAVORITLÅT(ar)?
nja inte direkt

25. SOMMAR ELLER VINTER?
varm sommar eller mysig vinterdag runt jul

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
kram

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
helst

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
ingen aning

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
samma svar som på fråga 30...

32. HUR BOR DU?
Radhus

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
böcker?... barnböcker blir de väl nu 

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
en blå

35. FAVORITSPEL?
Mario party på nintendo Wii

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
inte provat... ... ... nej

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
eh? nä

38. ÄR DU ROMANTISK?
fråga Daniel

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Ja de tycker jag oftast.. hormoner säger jag när jag inte e riktigt lika lycklig

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
ingen

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
inget bokat längre, så riva tapeter antar jag

42. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
13,51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback