Smakisar!!

jupp nu e de igång *ler*
Hon har sett så sugen ut nu i flera veckor att jag nu inte kunde låta bli...

Palsternacka... ingen höjdare tycker ja i för sig, men man skulle börja med rotfrukter o då tyckte jag det lät roligare än morot eller broccoli som måste förstöra kläderna på "vägen upp".




           

inte så gott å inte för omtyckt, men hon ville ha mer iallafall så vi gav henne lit till ett x antal timmar senare.. samma reaktion, men va såå nyfiken på mer *ler*

När vi var klara la jag henne till bröstet så hon satte i halsen för de va så gott *ler* Å det kändes skönt så hon inte hittar på massa dumma grejor som att välja ort de när de funkar så bra.

I veckan har jag gjort följande:
Måndag:
¤ Hemma med halsont. På kvällen lev det matshopping på citygross
Tisdag:
¤ Fikat o promenerat med Mia o Stina från föräldragruppen vi hade på mvc.
¤ Tupperware party hos kompisen Johanna

Onsdag:
¤ Öf, mötte både Lottiz med sin Noel och Marre med sin Hugo
¤ Rev tapet o plockstäda
¤ Cornelia fick prova puré!!

Torsdag:
¤ Fick hjälp av m9in mamma o bror, mamma som barnvakt och brorsan rev tapeter med mig *ler*

imorrn Fredag:
¤ promenad med Sara o hennes sally, inte setts på en månad igen nu så de ska bli kul

Kommentarer
Postat av: Lottiz

Vilken gullig min det blev när hon fick smaka :-)
Ni ser ut o ha urfint kök, älskar ekkök :-)
kram

2007-10-26 @ 16:56:48
URL: http://otizz.blogg.se
Postat av: Ann-sofie

Det va trevligt o läsa va ni har för er på dagarna. Ja kollar in då o då o ser om du uppdaterar nått. Ha det bra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback