Asti i kväll

Valborg i dag då... Cornelias första och vi har inga större planer....

inte gjort något särskiljt o nu har jag huvudvärk, attans...

Vi har bokat bort på Asti nu kl 18 så bilen åker snart hemifrån... Mina föräldrar och min bror ska också med. Cornelia ligger o sover o danne dressar upp sig... jag blev precis klar med.


Gårdagen blev jättelyckad... jag mamma o cornelia va på ikea till 19.15 så hämtade vi min bror hos tjejen hans och sen hämtade vi upp Danne o åkte ut till mina föräldrar och grilla å åt gott *ler*


Ha en trevlig valborg och drick inte för mycket nu *ler*

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack!!!
För en helt underbar dag.. Och det fina albumet det värmer gott i hjärtat..=)
Massa kramar o pussar från Mmormor
Ps. snart flyger vi, swisch till varmare breddgrader...ds.

2008-05-03 @ 17:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback