Fotografering Fotofabriken

Ja, ännu en gång har prinsessan fotograferats... bilder kommer nedan.

I helgen var de tänkt att sista renoveringen skulle avslutats, men då blev min far som hjälper oss genom förkyld. Men det gick ingen större nöd på oss för vi var jättetrötta.
Lördagen gick snabbt förbi utan att vi gjorde något speciellt. Såg några filmer och slappade i soffan typ. Danne var ute på kvällen och jag o Cornelia myste här hemma.

Söndagen ungefär likadan, men lite mer blev gjort och jag fick väldrens städryck sen på kvällen.

I måndags träffade jag en kanongo tjej Therese med hennes barn Wilma o Arvid. Hade kanonskoj på Fenix öf.
Måste göras om! Senare under dagen bar det av till Citygross där vi veckohandlar varje måndag.
Skulle köpa en hopphäst eller vad man ska kalla det, fanns med i deras reklamblad för denna vecka, men vi hittade ingen så det blev typ mat.
Måndagar är även Innebandy för Daniel så efter citygross så skjutsade jag danne till innebandyn och sen åkte jag vidare till Vattengympan som jag höll i för typ 3 år sen... Många av "mina tanter" var kvar i gruppen och så går även min mamma i den gruppen så det var himla skoj för oss allihop å träffas igen. Å dom blev ju så förtjusta i Cornelia med *ler*


Tisdag, igår är det ju... hmm... jo Fotograferingen va ju kl 11 igår.
Jättestolt blir man ju som har så söt o duktig dotter, men igentligen va de en dum tid för hon va trött.... men men. det gick ju bra. Efter att jag hade lunchat med dom på jobbet och även klämt imig lite efterrätt så ringde min kära mor o undrade om jag skulle med till Coop för de va lite billiga grejor hon ville ha där ute. Och vi brukar ju ha så trevligt tillsammans när vi åker i väg så vi följde med. Och himla skoj va de... fundade massa roliga och braiga grejor.
Cornelia fick en läragåvagn av mormor i sen påskpresent... jättefin, kort kommer senare. Och sen ska vi ju åka till Italien nu i maj så vi sökte en billig och lätt sulky att ta med... hittade en jättesöt med disneymotiv på för 299:-. Tyckte det va lite dyrt men mamma ville då bidra med en hundring så vi bestämmde oss för den... men när vi scannade in den visade det sig att det kostade 149:-!! Taget!!

Sen stannade vi till vid Citygross för å kolla hopphästen men den hade väl inte kommit in eller så hade dom gömt dom för oss...


Idag har vi varit på Öf här i klocket och haft trevligt med alla mammor o barn. Inger o Marja som jobbar här e så otroligt mysiga o goa. Trivs kanonbra där!
Å nu har jag även haft ett litet möte med min chef så jag har fått okej om att gå ner till 75% sen i höst när jag börjar jobba igen.
Planterat om lite blommor har jag hunnit me också...


     

     

   

     

     
   

   

   

   

   

     

 Tack för besöket

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka underbara bilder!!! Hon är bara för go den där lilla sötnosen ;)

Åh va härligt att åka till Italien i maj!! Vart i Italien ska ni? Jag har haft praktik på ett hotell i Italien å älskar det landet! I maj är det ju kanonfint där!

Ha det bra!

2008-04-09 @ 21:46:27
URL: http://linusludde.blogg.se
Postat av: sara

vad fin hon är lilla sötisen! underbara bilder. kramis!

2008-04-09 @ 22:19:10
Postat av: Johanna

Super super fina bilder blev det ju!!! :)

2008-04-10 @ 07:39:22
URL: http://gullungar.blogg.se
Postat av: Lottiz

Vilka super fina bilder, helt underbara och fotomodellen är ju bara för söt :-D Sista kortet tyckte jag hon liknande sin pappa väldigt mycket på :-D

2008-04-10 @ 16:08:13
URL: http://otizz.blogg.se
Postat av: Jossan

Härliga och kalasfina studiobidler som alltid! :-)

2008-04-10 @ 23:32:57
URL: http://tiistla.blogg.se
Postat av: Sandra

Jätte fina kort på en mycket söt flicka!! Kram

2008-04-16 @ 19:32:17
URL: http://milda81.blogg.se
Postat av: Vickan

Tack för alla komplimanger om korten...

Emma- Vi ska till La serra typ 13 mil från rom... sen blir det nog mycket att åka runt för det är väl inte tillräckligt varmt för sol o bad. Vi ska bl.a. till San Biagio där min farfar föddes.

Lottiz- Ja, hon e inte riktigt lik sig på de kortet, men de e fler än du som sagt att hon e lik sin far nu... mysigt när man ser både mamma o pappa i barnet....

2008-04-16 @ 19:57:17
URL: http://vickiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback