Ny underbar dag...

Cornelia är lite trött, vaknade runt 7.30 idag med ett underbart leende på läpparna som vanligt.. Kissen låg i sängen o sov så hon kröp ner o myste lite med honom. Lugnt o fint kröp hon upp till mig igen och slängde sig på kinden o gav mig en stor o blöt puss... Jag tolkade det som- God morgon mamma, ska vi gå upp nu?

Ska snart åka ner till stan och hämta min mamma, sen åker vi till min morfars grav för de e hans födelsedag idag... Vi tänkte gå dit med en bukett blommor och hälsa på... var länge sen jag var där igen nu. Saknar min morfar..... Fastän jag inte har många minnen kvar av honom så saknar jag honom.


Efter graven ska vi hem till mamma o pappa å dricka kaffe och äta färska frallor på deras altan... sååå skönt!! Men dessförinnan ska jag stanna till å hämta ett paket från Ellos... *ler* Knappt så jag kommer ihåg va de e i, men det blir nog bara en skoj överraskning...


Ha en underbar dag idag... det är varmt men lite blåsigt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni fik en härlig dag i solen!

Här har vi njutit till fullo! KRAM!

2008-04-24 @ 16:00:35
URL: http://gullungar.blogg.se
Postat av: Erika

Hoppas ni fick en toppen dag sen..Vilket väder vi har,,hoppas dä kommit för att stanna!!!

STOR KRAM

2008-04-25 @ 15:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback