Mitt 2007


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, massor

Höll du några av dina nyårslöften? hade inga

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?  ja rätt många plus vi

Dog någon som stod dig nära?  Nej

Vilka länder besökte du?  Brasilien

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 18 juni

Vad är det bästa som hänt dig år 2007?  Mycket, men nummer ett är att jag blev mamma åt Cornelia.

Största misstaget?

Har du varit sjuk eller skadat dig?  nej (peppar peppar ta i trä)

Bästa köpet?  vår brasilin resa samt massa barn prylar

Vad spenderade du mest pengar på?  Cornelia

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007?  Beautiful girls m.fl

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

Har du förändrats mycket? Jo de gör man väl när man blir mamma.

Vilket plagg använde du mest? Mina snickarbyxor fram till juni (med gravid magen) sen varierade det väldigt

Blev du kär i år? va det redan

Favoritprogram på tv?  Desperate Housewives, Heroes, Medium Mfl.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? hatar ingen längre, tar bara krafter av en

Bästa boken du läste i år? ett barn blir till av lennart nilsson (läser inte mycket böcker.)

Något du önskade dig och fick?  mitt barn

Något du önskade dig men inte fick?  näe, de tror jag inte

Årets bästa film?  oj vet inte... för många för svårt...

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?  Myste med  underbara familjen

De bästa nya människorna du träffade?  Alla nya vänner

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?  blandad.... första halvåret blev ju ingen stil då man va gravid *ler* å andra halvåret har jag kämpat med kläder då jag e lite ovan med mina nya kurvor...

Vad fick dig att må bra?  Familjen

Favorit månad?  Juni då dottern föddes

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nä, helnöjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback