Utmanad av Mia

namn - Viktoria Louise Jane Palombo
födelsedag - 8 Juli
hemstad - Eneby, Norrköping
ögonfärg - Blå/Grå
hårfärg - Mellanbrunt                                      
längd - 1,66
högerhänt/vänsterhänt - Höger                                      
värsta ovanor - älskar chios o godis *ler*
stjärntecken - Kräfta
skostorlek - 39
är dina föräldrar skilda - Nope
skor idag - Stövlar med lurv
Svagheter - Osäker på mig själv i vissa lägen,
rädslor - att något ska hända min dotter eller nån jag har nära
mål för året - att vara en bra mamma o att njuta av varje dag
mest använda fras på msn - Hejsan
det första du tänker på när du vaknar - Hmmm... inte riktigt än
bästa kännetecken - Är mig själv, ärlig, omtänksam, bra lyssnare..
mest saknade minnet - minns inte, men sen cornelia kom är minnet sämre



FAVORIT

färg - svart vitt lila rosa
mat - Mackedonken, pizza, mammas mat
sport - går det att undvika så gör jag det gärna
djur - Katt.
glass - Nougat
affär - HM, IKEA
sallad - Pappas vinegrette.
skådespelare -  Vin Diesel
låt - måste jag välja en?
nummer - 8
årstid - Vinter Vår och Sommar!
parfym - Naomi Cambell
kroppsdel på motsatta könet - Ögon, händer



VÄNNER OCH LIVET

vad vill du bli när du blir stor - ja du säg det
hur vill du dö - gammal men frisk
vem av dina vänner är mest lik dig - Johanna
vem är mest högljudd - Macke tror jag.. hörs oftast på fest
vem får dig mest att skratta -  de flesta
vem har du känt längst - Johanna, från enby
vem är blygast - Marko.
när grät du mest - av glädje när Cornelia föddes, annars begravningen av min farbror
bästa känslan - Att höra Cornelia skratta och busa med sin pappa
värsta känslan - ensamhet
vart vill du bo i framtiden - spelar ingen roll, men vill ha nära o kära runt i kring
om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - min mage efter förlossning
hur länge tror du att du kommer leva - 80?



HAR DU NÅNSIN

varit kär - Ja, är det nu
moonat nån - nope
blivit dissad - Jo
rymt hemifrån - Nej
föreställt dig ditt ragg naken - nope
skolkat - jo då, de va tider
tänk på självmord - aldrig
sovit utomhus - Ja, gillar å campa
gråtit i skolan - Ja
spytt i skolan - Ja
velat bli modell - Ja, tills jag insåg att det nog inte e så glamouröst
varit otrogen - nope
gjort något dumt som du skrattar åt idag - jo då
sett en död människa - Ja
druckit alkohol - Ja, å gott e de
använt droger - Nej, skulle aldrig prova
ätit sushi - ja, men de va vidrigt
varit på scen - Ja
snattat - Ja
retats - Ja
blivit nerslagen - Ja 2 gånger



DU

svär - många gånger om dagen... ska sluta
sjunger bra - nä det tycker jag inte, men sjunger gärna
duschar dagligen - Varannan dag. Inte nyttigt att duscha varje dag
vill gå på högskola/universitet - Nej, inte förrän jag e 100% på vad jag vill bli
vill gifta dig - absolut
tror på dig själv - många gånger
tycker att du är attraktiv - Ja, ibland
kommer överens med dina föräldrar - Ja, verkligen.
gillar åska - om jag sitter säkert
spelar något instrument - Nej
äger i ipod - nej
sover med gosedjur - nope.
sjunger i duschen - hinner inte *ler*



THIS OR THAT

pepsi/cola - läsk
mc donald's/burger king - mc donalds lätt!
singel/gruppdate - Singel
choklad/vanilj - Vanilj med chocklad
jordgubbar/blåbär - jordgubbar på sommarn *mmmm*
kött/veg. - Kött, grillat
Tv/film - Film ser man väl på tv *ler* både och alltså
gitarr/trummor - gitarr
adidas/nike - Nike
kakor/paj - kakor



KAN DU

gå ner i splitt - nope
skriva med båda händerna - nope
blåsa en bubbla - Ja
rulla din tunga i en cirkel - eh, va?
nudda näsan med tungan - långt ifrån
dansa - beror på vem som för
äta vad du vill utan att oroa dig - ja äta bör man annars dör man



VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

du nuddade - Cornelia
du pratade i telefon med - Danne, min karl o Cornelias pappa
du msnade med - Johanna frågade om jag va där igår på msn... men jag ringde i stället.
du kramade - Cornelia
du skällde på- Cornelia för hon drog i katten
du sportade med - hm.. promenerade i idre, gills det?



SENAST DU

skrattade - Nyss åt lilla C!
grät - kollaps på grund av trötthet för 3 veckor sen...
filmen du såg - The Invasion
tuggade tuggummi - I måndags i idre
drog ett skämt - hm... i idre antar jag att det slank ut mig nått...
sjöng en sång - Sångstunden på Öf i förmiddags



VAR ÄR DU?

vad ser man utanför ditt fönster- Snö, snö o åter snö... Under snön; en gård med lekpark och massa andra radhus
lyssnar du på musik nu - Nope, tv ljudet
om ja, vad -
vad har du på dig- Jeans o Top



RANDOM

vilket land skulle du vilja besöka - Maldiverna
hur många plattor äger du - vem räknar... seriöst?
hur många kuddar sover du med - varierar
dricker du mjölk - jo då
person du hatar mest - orkar inte hata
vilket är det värsta vädret - regnoväder
lekte du med barbie som liten - Ja
hur många betyg har du ig i - Inget



Jag utmanar:

Alla som läser och som har lite tid över


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha ha, tid är det ända jag har nu ju ;) Jag fixar det på en gång :) Ha ha!

Puss på dig!!

2008-03-27 @ 09:43:06
URL: http://gullungar.blogg.se
Postat av: My

Jag anntar utmaningen har inget bättre för mig ändå..

2008-03-27 @ 17:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback