Förlåt...

att jag blivit så dålig på att uppdatera, får knappt sitta vid datorn för cornelia och nu har hon tänder på väg så då e de bara å göra som hon vill o tycker... annars e jag sååå trött om kvällarna. Igå såg vi semifinalen i eurovision song contest och ciornelia somnade redan 20.15... skönt som attan... men när jag sen skulle lägga henne i sin säng så vaknade hon till så jag tog upp henne en stund igen. Somnade om och kunde nu läggas ner utan problem, men 15 minuter senare drömde hon nått otäckt och gallskrek... atttans!
Va bara o börja om igen då... 30 minuter senare låg hon i sin säng igen... skönt... 10 minuter senare var de dags att gå upp till henne igen.... Då tröttnade jag och tog med henne ner och låg o myste i soffan framför tv:n istället... hon sov gott då.


Öppna förskolan va vi på idag... trivs så bra med tjejerna där... har jättetrevligt faktiskt.

I förrgår fick min gamla katt som bor hos mina föräldrar kattungar... 4 st små söta grårandiga blev det så igår efter middag va jag där å myste lite... nä, nu vill cornelia ha sin mamma igen. ta hand om er!!

Kommentarer
Postat av: Lottiz

Jobbigt att hon bara vaknade hela tiden. N hade med en sådan period innan det lossnade lite mera med gåendet, vet att det variot så med de andra barnen med, så kanske är det nåt sånt som är på gång, plus tänderna då.

M undrar föressten om inte han var trevlig 'FNISS'

2008-05-21 @ 17:49:16
Postat av: Johanna

Kram på dig!!

2008-05-22 @ 07:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback