Italien var underbart!!

Nu är vi hemma igen efter en underbar vecka. Allt har verkligen varit över förväntan. Cornelia har varit hur duktig som helst både flyget, i italien och flyget hem igen. Älskar vår underbara dotter sååå!!

Bilderna som finns i kameran är på tok för många för att fixa idag... kom ju hem igår så jag e något trött idag känner jag... plus att de bästa korten finns i min brors kamera och han tog ca 1000 kort på 1 vecka... tokbror. =P


Men verklgien underbart har de varit, mycket har hunnits med. Pompeij, vesuvius, San biaggio (vår hemby där farfar föddes), marknader och sol o bad på hotellet och i Medelhavet... eller nja, de sista avstod jag ifrån, men de andra badade i havet.

Har satt minneskortet på intankning till datorn nu så nån halvtimma tar det nog. Sen ska de väljas ut och redigeras något så att kort från veckan kommer när de kommer.... Manjana manjana *ler*

Kommer att uppdatera mer om italien, jag lovar, men nu känner jag inte att jag orkar sitta här någe mer, vill ut i solen lite med. Men på återseende!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Välkommna hem!!



Ser fram emot många fina bilder med andra ord ;)



Ha det bäst!!

2008-05-13 @ 15:37:13
Postat av: Johanna

Många många kramar till dig!



Förstår ju att ni haft det underbart men det är lika skönt å ha er hemma igen ;)



KRAM

2008-05-14 @ 08:11:15
Postat av: Lottiz

Välkomna hem igen, skönt att allt varit bra, ser fram emot bilder :-)

2008-05-14 @ 16:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback