Förskolefotografering

Jupp, imorrn e de dags för Cornelias första gruppfoto på dagis!!!


Sjukt nog lite pirrig inför hur de ska gå... men jag va ju bara tvungen att köpa en ny outfit till henne dagen till ära.... de e ju trots allt första gången *ler* Inte som hon blir fotad kanske, men just på förskolan liksom.


Hon kommer till å bli super dupersöt i sina nya kläder... passade på å köpte ny mössa och vantar med nu... När katten är borta dansar mössen på bordet finns de väl nått utryck som går va?? Danne e ju i västervik dårå så han får väl gnälla när han kommer hem =P Älskar dig babe.

Har faktiskt skött mig rätt bra den senaste tiden just med shopping... ett par stövlar till mig blev det ju dock... men det har jag sökt efter länge så de va jag värd.

Får lägga upp kort på alltsammans imorrn för nu ska jag sova...

Ta hand om er och ha en underbar onsdag!!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Heej gumman! Tack så jättemkt! är så lycklig över att vara med barn :D Och än sålänge har allt gått jättebra, inge illamående har dock gått upp i vikt över höfterna =/ men det får man ju räkna med :) Jaa nu kommer vi ju bli grannar ;) får man passa på o ses! Hur går allt för er med Cornelia? Hon har ju blivit så himla stor, tiden går så fort :) Kramar / Tina

2008-10-15 @ 16:45:37
URL: http://harmonie.bloggsida.se
Postat av: svala

heheh jag vet han växer så det knakar... ja visst är det tufft med svarta kläder på barn..:-) kul med lite annat än blått, o grönt, rosa o rött!!

Hoppas allt är bra med er! kram

2008-10-16 @ 08:25:08
URL: http://www.svalaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback