Åh vilken underbar dag...

Solen skiner och Cornelias prickar e så gott som helt läkta... i helgen kommer vi nog kunna ta oss ut nått och beblanda oss med folk igen. Enligt mig är alla prickar nu läkta och då smittar man inte enligt bvc!! Underbart.

De va en intensiv vecka för oss då jag och Cornelia var själva mån-onsdag, men vi tog och packa en väska och åkte till mormor och morfar och sov över tisdag till onsdag, men man hinner ju fajtas några gånger ändå tyvärr.... eftersom tösen e inne i lite trots och är man sjuk så är man ju veligare än vanligt så det ble att stå ut med varann där ett tag *ler*

Men jag älskar vår lilla flicka!! Hon e en kämpe som har klarat dessa otäcka prickar galant ändå måste jag säga... de va måndagen som dom kliade på henne så dom körde vi några duschar samt lite salva...

Men nu e hon snart fit for fight igen så nu kör vi *ler*

Önskar alla en underbar helg för vädret går ju absolut inte att klaga på!!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Skönt att hon mår bättre nu, önskar er en underbar helg med! :-)

Kram

2009-04-24 @ 15:14:31
URL: http://tiistla.blogg.se/
Postat av: Anonym

campaign/adfair/index.asp?utmsource=adfair&utmmedium=CPO&utmcampaign=100gratisadfair" rel="nofollow">http://www.fujidirekt.se/asp/campaign/adfair/index.asp?utmsource=adfair&utmmedium=CPO&utmcampaign=100gratisadfair

2009-04-24 @ 19:51:46
Postat av: Johanna

Skönt att det är bättre! Å nädu, vädret går inte å klaga på! Här blev det grillat ikväll å imorn räknar jag me å slappa i solen en stund me min bok som sällskap ;)



Trevlig helg!

Kram!

2009-04-24 @ 20:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback