Bilderna som lovat...

           
        
Hjälper till att rensa i skogen... får inte växa upp för mycket på tomten.
     
Spelar kort med farfar, Lillis och pappa
        
     
Jag och Daniel åkte in till stan för att lyssna på busens hjärta och väga och mäta allt som hör till, medans Cornelia följde med sin farfar, faster, farbror och Hobbe och bada... Myspys
  
Lunch på altan
        
Mär Daniels kusin Fredrik fyllde 18 år så kom en av Cornelias favoriter ut till landet, Thomas som är Fredrik och Hobbes pappa och Lillis make ut på besök...
Cornelia blev kanonglad och Thomas fick massa slängpussar när han skulle åka hem igen

        
        

     
Vi åkte till Strömmen i Gryt och bada... inte mamma Vickan dock... lite för kallt för mig
        
Regnet föll vissa dagar, men med regnkläder på gör de ju inget...
     
Cornelia är nu tillräckligt stor för att gå med en av hundarna i koppel... (Nikita som hunden heter är väldigt lugn av sig så de e inget att va orolig för...)
     
Köra bil är hon därimot lite för liten för...
     
När vi kom hem från landet hade ju lilla Ozzy flyttat in också... Apa eller katt de e ibland svårt att avgöra vad han e...        
Fyndade på stan, Jeans och Linne 80:- på Wear it!!! 90% rea på allt i butiken... den skulle tydligen upphöra, men glad för de vart ju jag *ler*


De va den senaste tiden i bilder då... Lite knasiga men en härlig sommar har vi haft.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka underbara bilder, jag fick ett stort leende när jag kolla igenom dem. Vad står magen har blivit förresten :)

2009-08-04 @ 23:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback