I dag gäller det!!

091212, en efterlängtad dag för oss.

Nathalie döps och jag och Daniel blir man och hustru.

Älskar dig Daniel! Ska bli en ära att få bli din fru och äntligen dela efternamn med min älskade familj.

Häranefter heter jag Viktoria Louise Jane Grentzelius


Och Nathalie får sina fina namn:

Nathalie Astrid Jane Grentzelius


Oj vilken spännande dag detta ska bli!!

(Cornelia fick dock feber här i kväll så vi får se hur lång hennes dag blir... hoppas verkligen att det är stoora kindtanden som bråkar och att febern är borta när vi vaknar.

Nä, nu måste jag få min skönhetssömn.

Ta hand om er!

//Blivande fru Grentzelius *ler*
kan bara inte sluta säga det =P

Kommentarer
Postat av: Malin Kungshammar

Ååååh!!! Så härligt det låter!! Det kommer bli KANON bra!! HELA dagen!! Det är jag SÄKER på!! Ses i kväll när det blir FRU GRENTZELIUS o FAMILJEN grentzelius på RIKTIGT!!!! Massa KRAMAR så länge!! // Malin

2009-12-12 @ 11:44:01
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Cissi

Grattis fru grentzelius på er stora dag! Och grattis Natalie på dopdagen. Kram från oss cissi, nebil, engla och zaga!

2009-12-12 @ 18:43:20
Postat av: Malin Kungshammar

Ååååh!! Ni var SÅÅÅÅ fina!!! Glädje tårar!! ;-) O era prinsessor var BEDÅRANDE söta!! ;-) ALL LYCKA o GRATTIS igen!!

Massa Kramar!!

Malin o Henke

2009-12-12 @ 19:36:36
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Merit

Jag vill se kort!!!

2009-12-14 @ 18:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback