Mycket roligt nu!

12 dagar kvar till bröllopet

svensexan gick av stapeln i lördags

min möhippa i söndags... mycket nöjd... berättar mer en annan gång...

Klänningen vald och inlämnad hos skräddare för några sista detaljer, tänker nog inte avslöja vilken det blev innan bröllopet så ni får se på bilder här i bloggen på Lucia (viss reservation för "lathet" dagen efter, men jag ska försöka lägga ut nån bild i allafall, annars kanske det blir nått på facebook via mobilen)

Vännerna fick i morse en liten Isabell, jättefin liten tjej! Par i tjejer för oss båda nu *ler*


Imorrn väntar frisören för att fixa toppar och lite uppklippt här o där, inget drastiskt utan bara lite uppiffning.
En tur på stan lär de bli med och köpa in några sista grejor inför den stooora dagen som närmar sig med stormsteg.

Dock en jobbig envis förkylning som satt sig mellan näsa o hals som inte vill ge sig trots mängder med honungsvatten och nässpray... tips någon?

Tack för alla kommentarer förövrigt! Så glad för att ni tar er tid att skriva ibland med tanke på hur dålig jag själv är på att kommentera era bloggar just nu! Ber om ursäkt men ska försöka bättra mig bara jag är fru Grentzelius!

Jisses vad jag längtar!

Ta hand om er!



Kommentarer
Postat av: Jessica & Alva

All lycka till er!

2009-12-02 @ 09:22:48
Postat av: Malin Kungshammar

Ooh!! Vad spännande!! Jag förstår att det är pirrigt nu!! Inte många dagar kvar!! ;-) Vi kommer nog förbi kyrkan o kollar in er lite!! Det vill vi ju inte missa!! ;-)

Ta de lite lugnt nu o njut av den här tiden oxå!! Stressa inte bara!! ;-)



Massa KRAMAR!!

2009-12-02 @ 09:42:28
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: lejonheart.blogspot.coml

såå underbart att dagarna bara krymper inför den stooora dagen.. jag håller tummarna för att det ska komma lite underbar snö oxå till ert vinterbröllop.. lycka till med den sista piffningen.. kram

2009-12-02 @ 12:50:49
Postat av: Anonym

Vi har bestämt oss efter många om och men för att stava Isabel med ett l på slutet bara;)

2009-12-06 @ 17:19:16
Postat av: Emelie

Fick inte med mitt namn på det förra inlägget, men du kunde kanske ana att det var jag som skrev;) Puss

2009-12-06 @ 17:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback