Torsdag

Cornelia är på dagis i 50 minuter till sen ska vi fajtas om att ta på overallen och sitta i vagnen... blir nog en lugn kväll i kväll, men jag har städat som bara den här hemma idag. Hade en vän på besök över lunch. Micke Strand som var min handledare när jag "jobbade" på NT. Var ju praktikant där sista året i gymnasiet och sen när jag var arbetslös efter gymnasiet fick jag gå med i nått som då hette ungdomsgarantin och fick då komma ut i yrkesvärlden genom praktik i ca 6 månader och då jobbade jag med Micke hela tiden. Är så himla trevligt att bara snacka skit med honom.... En mycket klok man som alltid får mig att tänka bättre och positivare....

Har suttit på nätet en stund nu men e så irriterad på att vi har virus i vår vanliga dator för alla bloggar jag läser finns ju inte med i favoriter på denna dator... man borde göra nån backup på favoriter som man gör med bilder.... Skriva ner i nått block eller så.... för övrigt är jag rädd för att favoriter inte finns kvar i andra datorn när vi väl får ordning på den... men men, det får vi se då. Jag skriver väl nått inlägg här då så kanske ni som vet att jag läser era bloggar snälla maila mig inlogginingsuppgifterna igen kanske....

Men som sagt, de tar vi då.

Ni som läser Norrköpings tidningar nu förresten kanske har uppmärksammat alla skriverier om Modelhouse som öppnade här i stan för typ 3 veckor sedan... jag var ju och provfotade för dom..... Gick himla bra men blev tillsagd att gå hem och fundera på om det var något som funka då jag har småbarn.... hmmmm....
För är man sjuk får man ta två panodil och gå till jobbet och vara hemma med sjukt barn går ju inte heller..... hmmm.... seriöst ställe va?
Hade trivs med att jobba där, men nu efter allt man läst och hört känns det bara skönt att man inte tog eller fick jobbet.
För att jobba kvällar och helger och dessutom inte kunna vabba känns ju rätt idiotiskt när man har en dotter på 1½ år....

Kram och ta de lugnt... .De e halt ute!

Kommentarer
Postat av: Patrik & Lisa

Rackarns dator som inte vill samarbeta. Vi kanske får komma förbi någon dag igen och prata allvar med den.



Vi syns imorrn ;)

2009-02-13 @ 20:45:49
Postat av: My

För att ha koll på bloggarna rekommenderar jag http://www.bloglovin.com Det är faktiskt rätt bra. Vi har med fått lämna in en dator på service, samma sak där jag hade massor i min map i favoriter som kommer var borta :( Suck!! Men man hittar väl sina favorit länkar igen förhoppningsviss.

Hoppas allt är bra, kram My

2009-02-14 @ 22:13:03
URL: http://mysan207.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback