Landet igen

I fredags var vi å firade min svärfar som fyllde 55 år i veckan! Grattis från oss!!

Va trevligt folk och himla god mat.
Cornelia var underbar och social mot alla så hon ville absolut inte sova så när vi åkte hem runt 23 tiden slog hon ihop direkt i bilen. Vår älskade lilla plutta så go.
Fick vår husvagn såld i fredags med förresten! Satte ut annons på blocket i torsdags och flera ringde direkt, fastän vi skrev att viss renovering behövdes... Va ju en gammal fuktskada som skulle fixas, men vi kände nu att tiden inte räcker till för snart har vi ju bebis här och då vill vi förbereda lite annat och ska vi iväg nått så finns ju vandrarhem eller hotell.

I går åkte Danne i väg till hultsfred på Sonisphere där bla Metallica spelade... Han vann biljetterna tidigare i veckan så de kunde han ju gott få åka på .... Tog med sig sin bror för att tälta, men när vi pratade i går kväll va de inte längre aktuellt att sova kvar för de regnade så dant på dom att de bara hade blivit en lång och kall natt.
Han har för övrigt äntligen semester nu så nu ska de mysas.


Jag och Cornelia åkte i stället hem till mina föräldrar och myste.
Kl 17 kom min brors svärföräldrar på god mat och badtunna. Blev himla trevligt så jag hoppas på att få träffa dom igen!
Cornelia blev väldigt förtjust i dom, men hon är ju redan förtjust i Lisa som är deras dotter så de jkunde väl inte bli annat än bra! *ler*

Mamma och jag satte oss i badtunnan efter att dom åkt hem och när Cornelia sov gott i vagnen på altan så vi kom inte i säng förrän 2.30. Jätteskönt är de ju när de e ca 40 grader i vattnet och precis tyst och lugnt överallt.

Övernattade även här och nu sover Cornelia lite lunch så jag tänkte passa på att berätta att vi åker till landet under eftermiddagen eller kvällen så bloggen tar lite semester nu... Får se om Dannes kusin har med sin bärbara för då kanske de kommer nått litet inlägg.... annars syns vi när vi syns.

Ta hand om er och njut av sommaren, även om inte vädret alltid är de bästa...

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hejsan,

Tyckte också att det var trevligt igår kväll. Cornelia var ju ett litet charmtroll.

Ha det så skönt på landet, hoppas vi ses snart igen./Ewa

2009-07-19 @ 13:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback