2 åring i huset snart...


I helgen blir de kalas...

Lördag är det barnkalas med Cornelias vänner. Ska bli spännande och kul. Bjuder på kakor och glass med maränger och chokladsås.... mums

Söndag blir de verkligen fullt hus här hemma. Visst att vi har 6 rum och kök, men när 28 släktingar ska få plats att fika blir de trångt... Men vi får dela upp oss i tre bord har jag tänkt... Några i matsalen, några vid soffbordet och några ute. Vi har ju gott om plädar o filtar att låna ut i fall de blir för kallt. Men känner jag våra släktingar rätt så sitter dom nog gärna ute i allafall, även om vädret inte blir de bästa och vi har ju både tak och inglasat...


Vill tacka för alla kommentarer till föregående inlägg med. Är rätt sällan som man får kommentarer, men de e ju inte därför jag bloggar... för kommentarerna menar jag. Jag vill bara visa mina vänner och min familj/släkt vad som händer i våra liv men jag blev glatt överraskad av allas intresse i förra inlägget.


Ska försöka få med bebis på bild igen för h*n blir bara starkare o starkare och nu i dag tror jag h*n gjorde en kullerbytta för det gjorde typ ont hela vägen runt så jag tror inte h*n fick plats att göra så igentligen. Men de märkte h*n nog när de var för sent för runt ville h*n


På torsdag fyller vår dotter 2 år.... om en ynka vecka är det 2 år sedan vi hade en underbar dag /kväll på förlossning tillsammans med sköterskor och barnmorskor.... Underbara dag... Kanske ska ta mig tid och skriva min förlossningshistoria nästa vecka när kalasen är gjorda... Jag har skrivit den för hand, men konstigt nog tog jag mig aldrig tid att skriva in de i datorn.... ?? Märklig idé jag fick att skriva den för hand, men så kan de va.

Ska ut i soffan och mysa med min familj nu... Daniel somnade tror jag och Cornelia sitter och klappar honom på huvudet samtidigt som Barnkanalen går varm... Hon har fått tecknatmani... vill bara se tv just nu.... men hon styr ju undertiden som tv står på med så de e ju inte flera timmar om dagen, men lite som sällskap eller så antar jag...
Idag har hon både bakat med trolldeg och målat och läst böcker så hon varierar sig flitigt *ler*

Ta hand om er nu!

Kommentarer
Postat av: Patrik & Lisa

Härlig bild på lillan :) Det ska bli riktigt kul på söndag, o finns det hjärterum så finns det stjärterum!

2009-06-11 @ 20:28:28
Postat av: virre

hallå...vilken härligt film du har på magen...helt otroligt och väldigt intressant..gratta lilltjejan..kram virre

2009-06-11 @ 22:27:16
URL: http://lejonhjarta.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja den där förlossningsberättelsen får du dela med dig så får vi se om jag vågar sen ;)

2009-06-12 @ 21:02:18
URL: http://petres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback