Barnkalas i morgon



Imorrn gäller det.

Cornelias första barnkalas.


Vi var på öppna förskolan och lekte idag för vädret var väl bland de sämre vi sett.
När vi kom hem somnade Cornelia direkt och jag satte igång för 3 dagen och röjde. Men nu är de nog bara dammsugning samt lite plock kvar. De går ju inte fort när man har en mage i vädret med, därav att jag hållt på i flera dagar. Sen har jag fått rumpan ur vagnen och satt upp några fina shabloner i datarummet med så nu e de snart helt färdgt i rummet. Bara två hyllor och två tavlor som ska upp så är vi helt klara...
Så e de när man gör fler saker samtidigt har jag märkt. Man avslutar aldrig något till 100% innan man går över till nästa grej att fixa till. Men snart nu så...

Så imorrn gäller det. De blir fika och fiskdamm och jag hoppas på en trevlig dag och
framför allt att Cornelia och hennes vänner får de himla skoj!


För övrigt kan jag ju tillägga att det idag är ca 80 dagar kvar tills vi har vår lilla Buse hos oss....
Å vad jag längtar!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ohh guuu hon e SÅÅ söt !

Hoppas kalaset går bra o ge Cornelia något gott från fiskdammen o gratta från mig!

Kram

2009-06-12 @ 21:00:30
URL: http://petres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback