Fredag redan...

veckorna bara springer i väg.... Cornelia och jag var med Alicia o Emelie på maxi idag... shit vad stort de blir... Ställde oss i garaget och jisses vad vilsen jag kände mig när jag kom upp med hissen!! De blir ju riktigt stort ju! Härligt att se hur stan förändras.

Shoppa lite, men mest mat och tack vare underbara unionen vågar man ju inte skämma bort sig den närmsta tiden... inte fått en krona sen jag blev arbetslös.... eller sen jag blev inskriven i ams ska jag väl säga eftersom jag var mammaledig under brasilien resan... Men i förrgår fick jag brev från unionen där dom bad om fler handlingar som dom verkar kalla mitt liv... Jag ska nu vänta in ett intyg från Försäkringskassan för att sedan skicka in en kopia till Unionen och sedan vänta några veckor till innan min första betalning.... Känns ju bara sååå underbart att vara arbetslös och till besvär för dom på Unionen...

Jag fattar att dom har mycket att göra i dagens läge när var och varannan människa blir uppsagd, men är det inte konstigt att när dom behöver nått från mig ska det gå jättefort, medans jag får vänta ett X antal veckor på att dom ska hjälpa mig?!

Men nu ville jag ju inte göra någon deppig utan bara önska en riktigt skön och trevlig helg!!!

Ikväll ska vi till Emelie, Isen och Alica tillsammans med Mia, Jocke och Stina. Blir alltid supertrevligt med detta gäng så det ska bli skoj.... Hoppas Cornelia busfrö sköter sig bara...

På måndag skulle det bli upp imot 10 grader så nu önskar jag våren välkommen och hoppas du stannar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback