Helgen var bra

Cornelias hosta höll i sig lite, och hon hostade även i natt, men i dag va de dagis igen. Känner inte att jag kan ha henne hemma pga lite hosta när var och varannan unge är snorig och hostig. Hon älskar ju sitt dagis...

Vart rätt lugnt i helgen. I lördags firade min kusin Paulina sin 18 års dag! Grattis i efterskott säger vi.

Hon är för övrigt också gravid!!! Tycker jag e jättekul!! Hon är beräknad den 16 sept om jag inte minns fel.

Sen har jag fått ännu en underbar nyhet och det är att min andra kusin, Andreas som gifte sig i somras nu väntar sitt första barn med sin fru Alma!!! Stort grattis även till dom. Dom är beräknade till den 4 sept så det blir babyboom i min släkt under sensommaren *ler*

Jättekul att ha några att gå gravid med.... Känner ju inte många gravida denna gång, gjorde jag i försig inte sist med, så det gäller väl att hänga på Familjeliv.se och hitta några att umgås med. Sen har vi ju massa vänner så inte för den skull menar jag.


Sitter förresten och jobbar med bilder idag!!! Har äntligen fått ordning på vår andra dator och nu har vi även photoshop!!! Överlycklig e jag!!! Blir dock inte mycket gjort pga huvudvärk id så jag sitter faktiskt och ska skicka några bilder på framkallning Fuji hade extrapris nu så passa på!! 0,59 per bild!!! Kan väl inte bli bättre eller?
Eller, jag återkommer när jag sett mina bilder förresten!!

Brasilien bilderna lär ju med andra ord komma till min blogg nu i dagarna, så håll utkik nu!!

Ta hand om er och Trevlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Petra

Heeeej på dig:-)))

Kul att se dig med. Ser att du blivit mamma och att ett till e på väg:-) Faan va roligt GRATTIS. Det e så typiskt dig, och det passar dig perfekt, du e som gjord för den rollen:-) Jag vet inte om jag ska gå på återträffen ännu..? Ska du?

Hoppas allt rullar på annars....



Hare bäst

Kram P

2009-03-10 @ 12:30:19
URL: http://gulcan.blogg.se/
Postat av: Jessica & Alva

Hej! Jaa vi har med framkallat! ;) Här hemma är det med snorigt, blir galen att det alfdrig tar dslut. Räcker med att man visar sig på öf så får man nåt nytt skit!! ;) Kram på er!

2009-03-10 @ 15:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback