Utmanad

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu!


- Har du pussat nummer 2?

Ehh ne, min kusin
- Vad har du för relation med nummer 20?

Hihi, vår elektriker som aldrig kommer

- När ska du träffa nummer 30?
Oj, varje dag skulle jag vilja träffa Daniels kusin Camilla, men hon bor i sthlm så det blir på tok för sällan, men snart hoppas jag på en helgutflykt till dom. Om inte annat så träffas vi i sommar på landet (OM niu undrar varför hon har plats 30 så har jag efternamnet före namnet *ler*

- Är nummer 18 söt?
Ja absolut... min älskling ju!!

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?

Underbar tjej med fötterna på jorden. Min underbara fd kollega Camilla
- Gillar du nummer 14?
China restaurangen har mycket jag gillar

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Nej, det är min farbror och senaste kalaset vi var på kunde dom inte närvara

- När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Snart hoppas jag... Emma fick nyss jobb på Netto och jobbar för fullt, men så snart hon kommit iordning med sitt nya jobb så lär vi ju ses!!

- Är du nära vän med nummer 23?
Absolut... Vår kära vän Emelie som vi lärde känna på BB när vi väntade flickorna

- Har du gått på bio med nummer 4?
Ehhh, tror inte de går då det är Babysimmets telenr.... =P

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Blääää.... min svärfar ju!!!! Usch...... Nä inte på en date men tillsammans med våra familjer så.... ?!

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Lite allt möjligt.... Becky som faktiskt också är gravid och väntar barn till 1 sept!!
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Hihi... Beckys sambo Macke... Jo vi ge varann en kram när vi ses

- Vad har du och nummer 26 för relation?
Daniels än som jag lärde känns direkt när jag och Danne blev tillsammans. Nu för tiden ses vi dock på tok för sällan... men nu har dom ju flyttat hit till Klocket så i sommar blir det förhoppningsvis oftare. (goa Maria)

- Vad skulle du vilja göra med nummer 11?
Ehhh... boka en tid på BVC med vår sköterska?!
- Vad är det bästa med nummer 8?
Mysig grabb som vi träffar på basketen, förr va vi ofta på bowlingen där han jobbade då. (Erik)

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Hm... jo 3 dagar i veckan träffar vi Cornelias dagis *ler*

Ja, så tokigt de kan bli.... Antar ni utmaningen så kopiera bara detta...


Kommentarer
Postat av: Åse

Läte ditt senaste inlägg och iaf Beccy, det är inte Rebecca Nyström möjligtvis?? Har för mej att hennes kille heter Macke med. Isf, jag o beccy är BB-kompisar, så vi har kännt varann i 28 år snart =)

2009-03-25 @ 14:50:05
URL: http://leonsmama-leonsmama.blogspot.se
Postat av: Vickan

Tror inte hon heter nyström... men nu blev jag osäker.... hon ska i allafall har barn runt 1 sept.

2009-03-26 @ 18:06:47
URL: http://vickiz.blogg.se/
Postat av: My

Jag antog utmaningen, mitt vart inte lika roligt som ditt dock. Ses på söndag!

2009-03-27 @ 19:46:59
URL: http://mysan207.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback