Dåligt uppdaterat.

Har fullt upp med bröllopsbestyr och småbarn i detta hus.

Är det inte det ena så är det det andra känns de som.

Uppdatering ang klänning antar jag att ni vill ha... det står mellan 2 klänningar just nu:




Lutar åt den rosa, men jag ska kolla de där med underkjol i en "riktig" butik så jag får ta med min tärna och klänning och åka till Petrés m.fl.

Men den rosa är ännu vackrare i verkligheten än på bilden då man inte ser alla detaljer...

Men vi får se vilken de blir till slut.


Nu är festprogrammen utskrivna *TACK MATS!!*
Så nu ska vi bara skriva ut en framsida och nita ihop alla 75 festprogram med *ler* Underbart roligt att vara så nära nu.

Det mesta är bokat och klart.
¤ Kyrkan, Östra Eneby
¤ Lokalen, Pappa Grappa pronova
¤ Maten, Italiensk buffe ( från pappa grappa)
¤ Tårtan, Nelins
¤ Bukett, bordsdekorationer m.m , Snittblomman
¤ Fotograf , Fotofabriken (vem annars liksom *ler*)
¤ Kläder till blivande maken, Nathalie och Cornelia (dock saknas skor till Cornelia!)
¤ Italienska mandlar i knyte
¤ Frisör, makeup o naglar , Sussie's Styling team
¤ Hindersprövningen är klar sedan länge

Kvar är alltså:
¤ Festprogram , utskrivna men ej monterade
¤ Bordsplacering , är dock "halvklart"
¤ Välja klänning
¤ Färdmedel från kyrkan till festen
¤ Programblad i Kyrkan (hos prästen för korrektur)


Kommer någon på nått mer får ni gärna tillägga det för jag har aldrig gift mig förut *ler*


Vi lever och mår bra i allafall! *ler*

Ta hand om er och trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Malin Kungshammar

Men Gumman!! HUR ska du kunna välja mellan de där gräddbakelserna?? ;-) Dom är ju GUDOMLIGA båda två!! Jag lutar nog åt den svart vita.. Men det är ju JAG!!! ;-) Du kommer att vara JÄTTE vacker i vilken du än bestämmer dig för!!

När är det i kyrkan?? Kanske kommer förbi o fluktar lite på er!! ;-)

Stressa inte FÖR mycket nu!! NJUUUT!!!

Hälsa dina 3 godingar där hemma!!

KRAMAR!!!

//Malin

2009-11-28 @ 02:45:27
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Jossan

Jag var inne o tjuvkikade på Ellos brudklänningar när du skrev sist o fastnade själv för den ljusrosa, så den får helt klart min röst alla gånger om!!! Den är så vacker o jag skulle kunna ha den själv! ;-) Skönt att de flesta bitarna faller på plats nu inför stora dagen. Inte långt kvar så det är väll verkligen nedräkning hemma hos er nu? ;-D



Trevlig helg på er!

2009-11-28 @ 06:40:05
URL: http://tiistla.blogg.se/
Postat av: Mia

Oj så fina.......de spelar ingen roll vilken du väljer....de kommer bli perfekt vilket som!! =o)



Jag önskar jag kunde ge lite tips gällande bröllopet men iom att vi gifte oss allt från traditionellt så har jag knappt någon koll på vad som behöv göras innan! Det kommer bli jättebra ska du se.....

2009-11-28 @ 07:29:20
Postat av: Mysan

Jag röstar på den rosa klänningen, rosa är aldrig fel enligt mig. Men båda var jätte fina ;) Fågelfrön (ris) eller såpbubblor när ni går ut från kyrkan, eller det kanske är sådan tärnan sköter. Exakt två veckor kvar, roligt roligt!

2009-11-28 @ 10:07:37
URL: http://mysan207.blogg.se/
Postat av: Johanna och Stina

Röstar för den rosa! Superfin!

2009-11-28 @ 22:09:03
Postat av: Lottiz

Kul att det närmar sig. Ni har ju glömt nåt viktigt, ringarna ;-)Sen är det ju om det kommer bli lekar på festen, tal mm eller om ni utsett någon annan att styra med sådant. Vart ni ska tillbringa bröllopsnatten, på hotell eller hemma, barnvakt eller inte? Ni har säkert tänkt på det mesta jag nämner, men det stod inte med så jag tänkte jag nämner det ändå ;-)

Jag röstar för den första klänningen, super vacker och det känns som du kommer passa perfekt i den.

Tror ni kommer få ett super fint bröllop, skulle vara kul o få se er, men jag får se korten sen hoppas jag ;-)

2009-11-29 @ 10:31:57
Postat av: Emma Svensson

Min favorit va första klänningen men båda va fina! Ringar, toastmaster till festen, nåt att skåla med när ni kommer till festen, bröllopsnatten å ris till utgången från kyrkan va väl det jag tänkte på men det hade redan några nämt såg jag ;)



Vi hade när vi gifte oss ett barnbord med lite pyssel för dom å personal som såg till dom samt tv å dvd laddade med film å godis - men jag vet ju inte om ni ska ha barn med på festen annars va det ett hett tips för barnen hade superkul å föräldrarna kunde äta å ha kul i lugn å ro ;)



Hoppas på massa fina kort sen! Lycka till, det kommer bli den mest romantiska dagen i ditt liv!!! Verkligen ett minne för livet!



Å du....glöm inte att njuta den dagen för den går hiskeligt fort! ;)



Kram

2009-11-29 @ 21:19:33
URL: http://linusludde.blogg.se/
Postat av: Anna

Båda klänningarna är fina, men jag gillar den där vita med svarta blommor på (eller vad det nu är)

2009-11-30 @ 15:13:00
URL: http://annaikvarnberget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback