Lite för mycket just nu

Det är inte lätt i livet just nu alla gånger känner jag.

Mår bra, men vill hinna mer än vad som är möjligt på för kort tid... Det är därför kära vänner som jag inte är så aktiv i mitt bloggande.

Vi var på bvc igen i torsdags och nya siffrorna blev godkända som vanligt *ler
53 cm lång är vår minsting samt 4220 gram. I morgon är det en månad sen hon kom till oss och det känns bara ofattbart. Tiden går så fort.

Har massor att fixa med just nu, hemmet ska vårdas och städas, bilder ska redigeras och ju mer jag väntar och skjuter på det desto fler bilder blir de at redigera sen, dop ska förberedas, två begravningar, tvätten, bvc ska man ju till minst 1 gång i veckan, katterna styr med alla sina problem så hur ja än gör känner jag mig otillräcklig vissa dagar.

Vill så mycket, men har bara två armar ju.

Nu e de myshelg iallafall... imorrn ska vi montera byrå och fixa med kläderna som ska få plats i garderoberna.

Hoppas Cornelia är på bra humör i helgen så vi får göra det vi tänkt med... Hon är ju vår älskade trotsunge just nu.

Önskar alla en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: virre

du viktoria..det viktigaste är inte bloggen och redigering av foton det viktiga just nu är du och din familj.. korten och internet kommer att finnas kvar även när lugnet lagt sig lite hos er... ta vara på tiden och myyyyys!!! kramar

2009-09-26 @ 01:57:58
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag håller me Virre totalt!!! Kolla min blogg bara ;) Nä, ta tillvara på stunderna istället!

2009-09-26 @ 07:20:56
Postat av: Malin Kungshammar

Ni fixar det här Viktoria!!! Det lugnar sig snart!! O jag VET att du o Daniel har all potential för att greja två prinsessor, två galna katter, hem, foton, blogg o allt vad det är!! Låt det bara få ta SIN tid!! ALLT väntar på att bli fixat!! INGENTING springer iväg!! Jag LOVAR!!

Ha nu en TREVLIG helg!! O ta hand om varandra!!

KRAMAR!!

2009-09-26 @ 09:19:26
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Jossan

Håller med alla andras kloka ord. Ta hand om er och så önskar jag en trevlig helg som jag hoppas ni får njuta av den ordentligt!



Massor kramar

2009-09-26 @ 09:27:17
URL: http://tiistla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback