BVC, 8 månader

ursäkta min urusla uppdatering i bloggen men har inte mycket lust att skriva....


Nathalie lärde sig krypa ordentligt i förra veckan!! Å dagen efter att hon lärt sig det lärde hon sig att klappa händerna!! Hon e helt otrolig. Så nöjd o glad tjej får man leta efter...


Var på BVC idag och vägde o mätte Nathalie
Vid 8 månader ( i morgon!!)
8920 gram och 69,4 cm lång!!


Helt perfekt på kurvan ligger vår lilla tös! Å Jonna vart impad över att hon kröp så fint *stolt mamma*


Annars då? ... Jo tack, 3 års trots... Jag varnar er för den för den slukar er levande.... Jobbigt som f*n just nu så jag ska prata lite med kuratorn på ÖF nån dag för att rensa luften och få tips och nya krafter.... Behövs att man vädrar ur sig ibland... vill även tacka de vänner jag träffat den senaste veckan ( J o E ) för ni lyfter mig o min ork sååå!!
Tur att Cornelia i bland kommer p åatt mamma ser lite trött ut så man helt spontant får en härlig puss o kram och -Älskar dig mamma! *mys*


Nu så ska vi bege oss till förskolan för utvecklingssamtal om hennes trotsiga, men härliga storasyster....


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vet precis hur de är! Ibland så har man lust o kasta ut ungen, men så när de har lugnat ner sig så förstår man varför man inte gör de! =o) De är bara o bita ihop, vara envis o försöka stänga av sina öron..... =o)

2010-04-28 @ 13:09:36
URL: http://frusamuelsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Så duktig hon är lilla Prinsessan!! ;0) O den stora Prinsessan låter som HELT vanlig 3 åring!! ;0) Jag förstår mycket väl att det är jobbigt, men det är ju så dom är dom små gullisarna!! Fråga min syster!! Haha!! ;0)

Hoppas att vi ses imorgon!!

MASSA KRAMAR!!

//Malin

2010-04-28 @ 14:05:20
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Diana

Hej gumman. Jag vet ju preeeeccciiiissss hur det är!!!!!!! Alicia är likadan just nu. Skriker, hånskrattar när man säger till henne, låtsas att hon inte hör, slår sin lillasyster och är allmänt taskig...osv osv.

Många ggr har ja känt att ja inte pallar och får utbrott snart men har härdat ut och nästan ignorerat istället. försvar som man har tror jag...har ju haft micke som tagit en liten del och avlastat med. Tänker på dej som är mkt själv då danne jobbar, tufft tycker jag!!!!!!!!!!!! stå på dig =) du är duktig, nånstans ifrån finner man kraften.

2010-04-28 @ 22:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback