Nya jobbet...

åh vad jag trivs bra.... känns som jag känt alla i all evighet.

Känns så kul att längta till jobbet och verkligen gå upp för att klockan ringer o inte för att en unge ropar Mamma.

Kommer säkert va helt färdig i helgen för att arbeta 8-17 samt ta hand om två barn, katt, hus plus gran är inte de lättaste. Men vi lever allihopa, även om granen tappat några barr.

I morgon kommer maken min hem!!! Ska bli skönt att få hem honom, bara önskar att snöovädret håller sig borta så han kommer hem tryggt.

Och på fredag är det dags för julfest med Daniels jobb.... Vi ska ha en liten lättare förfest här för att sedan gå bort till borgen och käka o se show.

Dannes pappa plus flickvän är gulliga o ställer upp på att hålla tjejerna sällskap. Och en stor fördel är att dom sover över här, så tjejernas rutiner ändras kanske inte så mycket då....

Tror jag o Danne tar gästsängen så får vi hoppas på en liten sovmorgon med ;)

Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Malin

Är SÅÅÅÅ glad för din skull!!! ;0)

Hoppas ni får trevligt på julfesten!!!



KRAMAR!!

2010-12-16 @ 19:42:52
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Josefin -Happy Days-

Jag förstår om du vill härmas med ramen, för det är många som har frågat mig både via bloggen o mail. Så jag kände att det var enklast att lägga ut beskrivningen i bloggen direkt så får de som vill ta del utav mitt tips! :-)



Härligt det låter med nya jobbet, kalas! O ska du till Borgen på julfest så kan jag garantera dig en rolig afton, väldigt bra show!



Kramar!

2010-12-16 @ 20:41:42
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Mli

Visst har de hänt mycke dom här åren;)

Ja kortet med katten är från Mia o Jocke, men de är Stina som är i bakgrunden;).

Bilder från förra vintern mottages gärna=) men dock inte i dagislådan eftersom att Alicia har jullov nu.

Sen vill ja minnas att vi fick en 1-års fotografering i doppresent av er.. Isabel är visst lite sugen på den;) Puss o Kram

2010-12-17 @ 09:36:17
URL: http://montanadahlberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej :) Hittade din blogg :) Så fina bilder!

o gud såå söta barn du har!

Ses på jobbet på måndag! Trevlig helg. /Anna

2010-12-17 @ 16:36:32
URL: http://annaochpepzi.blogg.se/
Postat av: Taki6

Halloj! Grattis till jobbet... Hörde att du jobbade ihop med Anna, eller rättare sagt, jag såg ditt julkort på hennes kylskåp!



Ha det bäst! och god fortsättning!

2011-01-05 @ 07:10:19
URL: http://www.taki6.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback