så trött

förstår inte va de e med mig men inga krafter för något har jag idag... vissserligen bråkar magen lite med mig.... tror dock inte på maginfluensan för då hade de varit värre!

men jag skulle ha både städat o börjat packa idag, men ville inget hellre än att sova/vila.... Nathalie godtog dock inte dettta förslag, men lite vila fick jag i allafall.


Var hos doktorn med Cornelia igår... öroninflammation... förklarar varför febern kommer o går.... jättekul å få i henne 10 (!!) ml skitäcklig penicillin.... går väl an när vi är två, men morgon o lunch e jag ju själv... Fick i henne7½ i morse och 10 till slut i dag.... runt 14.30 efter dagis alltså.

Men lite överenergisk e hon så medicinen blir nog bra just nu tror jag =)

Imorrn e de bvc igen.... sista innan resan, början få lite resfeber tror jag... sist vi var iväg va de ju ingen välling eller sånt å tänka på... men nu e de både välling å ersättning.... spännande!
Men om en vecka är vi ju där *lycka*

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas att du känner dig piggare!! O snart är ni ju iväg på en HÄÄÄRLIG semester resa!! ;0) GUUUD så skönt!! Jag hoppas VERKLIGEN att ni kommer få det fantastiskt!!! ;0)

MASSA KRAMAR!!!

//Malin

2010-02-03 @ 10:22:40
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback