6 månader sedan...

Nathalie döptes, vi gifte oss och snön föll (den som höll i sig till mars =P )


Kan inte förstå hur fort tiden går.... Dessvärre får jag ju "fira" vår dag hemma hos mamma o pappa med mina fina tjejer då Daniel kommer hem i natt som först... Saknar honom ordentligt nu. Tyvärr vände ju inte vädret till det bättre under veckan så vi har hållt oss rätt lugna. Dock inte Cornelia med sin underbara trots *ler*


Jag o pappa har målat en himla massa plank som ska bli vårt staket vartefter kompisarna får tid att hjälpa oss.... men nu händer det ju nått i allafall och snart nog har vi vår fina altan/fina trädäck.... Va de nu kallas....

Har inte hänt så mycket måste jag säga, men vi har haft de mysigt hos mamma o pappa o jag är så tacksam för att min mamma är så underbar att hon till o med tar semester för min skull! Älskar dig mamma!!!


Tiden går fort när man har roligt




Ett stort grattis till min underbara vän Jenny som fyller år i dag.
Och ett stort grattis och all lycka till Malin och hennes... numera make som idag gifter sig!!!


Kommentarer
Postat av: Josefine

tack så mycket! ja idag är det den stora dagen då skrutten är beräknad! ha det bra!

2010-06-14 @ 09:26:24
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback