Bröllopsmässan...

herre jisses va de va länge sedan... fick ju bilderna för ett bra tag sen och kollade på dom... några va bra o några va mindre bra *ler*
Nävars, men jag fick ju så himla röda läppar, och det är inte något jag personligen gillar för jag inte har stora läppar, eller tjejläppar. På några kort hade väl färgen försvunnit lite och det va nog mer jag, men eftersom vi fotade med lite vind i håret så blev de inte så många kort av de heller....

Sen iallafall så försvann skivan med bilderna och vi hade ju givetvis inte tankat in dom i datorn så nu har jag haft lite tid att rota igenom några skivor vi hade här vid datorn, och efter 4:e försöket så kom skivan fram....


Kan ju inte låta bli att visa ett urval heller då förstårs....











http://www.brollopsmassa.nu/Brollopsmassa.nu/Fotogalleri/Sidor/Brollopsmassa_2010.html


Älskar verkligen bilden längst ner, på Daniel. Han är ju såååå fin!

Vi fick förfrågan om vi ville vara med nästa år igen så vi får se hur de blir, om dom hör av sig när det drar ihop sig inför 2011 års bröllopsmässa!


Nu säger vi Natt natt här i huset, Daniel kommer hem i morgon igen å de ska bli sååå skönt. Nathalie är lite grinig och mammig pga tänder och Cornelia är mammig för att pappa är borta (antar jag)

I helgen blir det tjejfest...  Två helger i rad blev det... kändes ju att man inte va van med att festa längre, så efter lördagens fest blir det nog lugnt ett tag... Men va ju sliten både söndag och måndag ju *ler*


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilken brud, jättefin även denna gång Vickiz, tänk att få bli stylad 2 ggr på kort tid! :-D Såg på bilderna att en gammal klasskompis till mig också var modell med er. Och utgång igen, en riktig festprisse du blivit! ;-D

Kram!

2010-03-11 @ 06:49:39
URL: http://landhagen.blogg.se/
Postat av: Jill

Jag har längtat efter att du ska lägga upp bilder från bröllopsmässan . ni är snygga som vanligt ! Kommer ni förbi på en fika någon dag :)?

2010-03-11 @ 15:33:19
URL: http://jillhedstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilka fina bilder!

Vad är det för bröllopsmässa ni är med på? Våran?

Kram Anna

2010-03-11 @ 17:16:55
URL: http://petres.blogg.se/
Postat av: Malin

Ni är minst lika VACKRA på de här bilderna som ni var på ert eget bröllop!!! ;0) JÄTTE FINA!!

Kanske att det blir tjejparty den 20 oxå eller?? Du är JÄTTE välkommen!! ;0)

Hälsa dina älsklingar därhemma!!

KRAMEN!!

2010-03-11 @ 17:42:10
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Ann-sofie

Jätte fina bilder!!

2010-03-11 @ 20:11:11
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jossan- Tack snälla du, jo de va en himla kul grej att få vara med på. Och sen när konferenciern Lotta började sjunga Halelulia, som vi faktiskt gick ut till i kyrkan började jag nästan gråta Ler

Ja, de vart lite mycket nu kan man säga, inte direkt planerat att köra två helger på raken, men den ena ville jag bara inte missa och dit jag ska i kväll tackade jag ja till redan i januari. Så det ska bli skoj.

Jill- ja jag vet att det inte går fort här ibland, men kommentera gärna om det är något mer du saknar bilder från så får vi se vad jag kan göra ler

Anna- visst va de "vår" mässa vi var med på. Niclas o Liz hade diskuterat och kom fram till att dom skulle fråga oss, och det va ju himla kul.

Malin - Tack snälla. Jag tackar för inbjudan men det får nog räcka med party denna månad.... men återkom gärna om det blir fler kvällar så får vi se om jag kan hänga med då!!

Ann-sofie - Tack snälla!

2010-03-13 @ 14:46:01
URL: http://vickiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback