Låt mig presentera min familj

Älskade dotter

Cornelia Maria Charlotte
född 00.23 måndagen den 18 juni -07.





Riktig liten rackarunge som vill göra som hon vill och hon kan allt *ler*

I kväll fick pappa en rejäl puss och kram innan läggdags....
Han sa -Pappa älskar dig och hon svarade sött -älskar dig
Sedan gick vi till Nathalie och hon skulle minsann också få en puss och kram, spelar väl ingen som helst roll om inte syster är vaken liksom...

När vi lagt oss i sängen säger jag Natt natt, syns i morrn. Mamma älskar dig....
svarade hon glatt - alla älskar mig!! syster också älskar mig!!
- Ja hjärtat, vi älskar dig allihop.

Hon kröp tätt intill och somnade

Älskade lilla barn!



Sedan har vi då vår lilla försiktigt mysiga underbara Nathalie.

Nathalie Astrid Jane,
född 10.33 lördagen den 29 augusti -09







Svårflörtad liten madame som redan vid 6 månaders ålder är väldigt bestämd, men oftast väldigt snäll. Lite snål på leenden till främlingar dock, och i hennes värld innebär ju det de flesta just nu *ler*


Älskar mina barn så otroligt mycket.
För att inte tala om min make!!!

Min Daniel



Utan dig skulle inte vi ha våra underbara tjejer så jag vill tacka för att du står ut med mig och mina skavanker, min gnällighet och tjat.
Jag älskar dig så!

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe jaa ser du man memorerar när man ser adressen först:) så nu kan vi ''snoka'' i varandras liv haha;) jag hade oxå jättetrevligt! min kropp kändes ganska sliten igår dock, vääääldigt mycke vatten ville den ha:)

2010-03-15 @ 08:35:40
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback