Mår bättre igen...





Fotade vännens dotter till deras dopinbjudan o kunde ju bara inte låta bli att plåta Nathalie lite med....
Måste nog ta ordentliga kort lite oftare för kunskaperna rinner ur mig när jag fotar för sällan...


Så här duktig är vår lilla tjeja nu för tiden då.... ställer sig upp mot allt o blir lite förbannad när det inte funkar som hon tänkt sig... soffan är lite lurig att komma upp i mot, men skam den som ger sig o så klarar hon det mer.... Otroligt!

Fick förfrågan om att vara studentfotograf av min gamla skolfotokollega i dag... han blev fotochef på ett nytt ställe i samma veva vi alla vart uppsagda. Så himla glad för hans skull, men vet ju hur hektiskt de kan bli just den dagen med utspring o gruppbilder o ev porträtt, så jag ska kolla planerna då Dannes två kusiner tar studenten i år... Prioriterar faktiskt det framför ett dagsjobb om jag ska vara ärlig, men ska kolla o återkomma om det. Kul ändå att vännen tänkte på mig!!

Frisk från min förkylning nu för övrigt.... Eller, nja lite kvar kanske, men mycket bättre. Lite snor hör väl till när man har barn på dagis liksom =P


Nä, nu ropar sängen efter mig så det är lika bra jag kollar vad den vill..... Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Mli

Tack för ditt stöd;) Som ja sagt förut, de är jobbigt att höra allas besvikna kommentarer. När man är 23 år borde man kunna få besluta själv vad man vill göra. Ja är ju fortfarande mig själv, vare sig ja röker eller ej. Puss o kram <3

2010-05-18 @ 21:42:55
URL: http://montanadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback