11 månader

som fru Grentzelius i dag... Så otroligt snabbt tiden går. Och Nathalie har haft sitt namn lika länge...

Har vant mig med namn och ny signatur, men då man inte har nått jobb så blir de ju inte att man skriver sitt namn eller presenterar sig med efternamn så himla ofta.... Ska bli himla skoj o se hur man presenterar sig då men gör det oftare....












Är för övrig så himla trött på att vara arbetslös! Är det nån som har nått jobb åt mig i Östergötland så skriv gänra en liten kommentar så ringer jag! Sökte säkert 10 jobb i går, och 3 tackade nej direkt... visserligen skickade jag rent spontant till några ställen men de va ju så jag gjorde när jag fick jobbet på Fotofabriken.

Hoppas innerligt på att nån intresserad hör av sig till mig nu. Vet inte annars hur jag ska gå tillväga.

Annars har vi en trött mysdag här hemma. Cornelia vaknade runt 3 i natt o ville ner o se tv.... Det jobbiga var att hon väckte sin lillasyster och pappa så Nathalie fick följa med oss ner en stund. Sen gav jag upp... fixade en flaska välling och provade lägga Nathalie och det funkade så då va de bara jag och Cornelia vakna.... sista gången jag tittade på klockan så va hon 4.15.... sen vaknade vi igen runt 6.30... Nathalie sov till 7.30.


Pratade med Danne förut o han var visst trött han med så de blir nog ingen mysig fredag här hemma.... Tyvärr. Hade velat varit pigg för att kunna göra lite god mat och "fira" våra 11 månader.... men vi får slå på stort den 12/12 i stället.


Ha de bra där ute i landet!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vilka fina bilder! Hoppas ni kan mysa till det lite ikväll trots sjuka barn och trötta föräldrar! Det är verkligen jobbigt när man inte vet vad som är fel med dom små, men har dom feber är det ju nåt kroppen bekämpar så det är ju bara vila som gäller. Hoppas hon kryar på sig snart! Trevig helg!

2010-11-12 @ 14:48:23
URL: http://mamzterblog.soclog.se
Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet

Jättefina bilder! Jag vill också gifta mej! :)

12/12 är min födelsedag. Hihi

KRAM

2010-11-15 @ 00:22:42
URL: http://blogg.helenashem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback