3 av 4

här i familje har drabbats av halsfluss så nu käkar vi tjejer penicillin..... Känns inte alls skoj, men vad ska man göra. Vi äter knappt ingenting och man blir ju helt förstörd i kroppen när febern härjar så nu ska de bli skönt att få bli frisk...

Hade så fruktansvärt ont i halsen när jag vaknade i morse att jag redan då visste att de va halsfluss... har lätt att få de tydligen.

Ringde vårdcentralen o pallrade mig dit med två småtjejer och väntade o väntade.... Jisses va svettig jag vart efter att jaga runt på dom. Men till slut vart de vår tur o mig va de inga tvivel om... Men Nathalie fick en läkartid 15.30.

Där bekräftades snabbt att båda döttrarna hade samma... Inte konstigt att Conrlie inte varit sig själv sen i torsdag... de gör ju f*rhel*etes ont!!!


Så nu har vi sjukstuga här hemma o hoppas att pappan klarar sig i från det


Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback