Våran dag...

vart lite fram o tillbaka....

jag fick lite sovmorgon. Nathalie vaknade 6.30 (?vart osäker?) men jag gick ner o fixade välling i stället för att gå upp med henne och ungen somnade om! *pust* Jag somnade också om och vaknade av att Cornelia mer eller mindre hoppar på mig och säger att Nathalie är vaken....

O de va ju sant för där i spjälsängen satt ungen med sina underbart nyvakna ögon och log.

Tjejerna ville sitta o läsa lite och det gjorde ju inte mig något (klockan va runt 8!!)

Sedan ville dom in i Cornelias rum o leka, men då följde jag med för dom har kommit på att de e roligt att klättra upp på hennes bord =/

Vi gick ner o gjorde oss i ordning för öf.

Cornelia fick inviga pulkan för säsongen o va helnöjd =)
Vi lekte o hade mysigt och fikade o vi var alla nöjda o glada...
Men under sångstunden slog det om.... Cornelia fick nått utbrott på att en flicka ville ta hennes kudde under sista sången eller hur de nu va så Cornelia flippade ut totalt. Vet inte om hon sovit dåligt för hon betedde sig som när hon är trött... så vi knallade hemåt. Varför tvinga ungen att vara kvar när hon inte vill?

Var ute o lekte en stund innan Nathalie fick sova lite. Så mysigt när man kan ägna sig helt åt en unge i bland, Cornelia går verkligen ner i varv då.


Sen har vi haft en helmysig eftermiddag/kväll med bus, bad o läsning.

När jag skulle gå upp med Nathalie sa jag natt natt till Cornelia som vanligt men fick inget svar *ler*

Ungen sov.... 18,30!!

Nathalie somnade runt 19 o sen dess har jag suttit här o sökt jobb o gått en e kurs som min jobb coach ville jag skullle göra.... första delen gav inget särskiljt så jag får läsa om lite lätt i morrn o se om de känns bättre då.


Men nu vaknade Cornelia till lite o kröp upp i mitt knä så då är de nog sängdags....

ber om ursäkt för ev felstavningar för de e inte lätt att skriva på vårt nya tangentbord i mörker.... massa extraknappar hit o dit ;P


Nathalie hade för övrigt månadsdag i dag... 1 år och 3 månader... sanslöst!

Natt natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback