Med golvlister o möbler....

Fredagen gick inte riktigt så som jag planerat.... inte eftermiddagen i allafall...
Jag o tjejerna blev ju ensamna igen då Daniel fått extra att göra i Linköping på företaget han jobbar åt....
Men vi knatade bort till öppna förskolan och lekte o hade kul och knatade hem igen när det blev lunchdags.

Strax innan Nathalie vaknade från lunchvilan ringer han o berättar att de inte går som han vill o undrar om jag kan komma o hämta honom. Trist, men det gav en tripp till Ikea *Ler* Alltid trevligt!
Dock inga pengar spenderade =(

Hem igen för Danne o Cornelia skulle på innebandy och då kom vi på att jag o Nathalie kunde åka till Citygross och bränna pengar på mat... Gillar att storhandla faktiskt.... Framförallt med bara ett barn eller utan barn... Att strosa fram o tillbaka i alla gångar med textil och köksprylar som man aldrig annars tar sig tid för liksom....

Hem igen och hann väl precis packa in matvarorna när D o C kom hem. Bastudags!
Lite tradition här hemma att efter innebandyn på fredagar öppnas en öl o tar en bastu.... underbart skönt och kroppen behöver lite värme i bland tror jag *ler*

Tacos *mums* och 3 av 4 var vakna så det var en lycka fredag!

____________________


Lördagen gick ut på att få färdigt på rummet som renoverats under veckan som var....
golvlister skulle köpas och monteras, samt sågen som skulle kapa alla lister och sen skulle möblerna tillbaka på sin plats....

Detta blev ett litet äventyr då sågen inte var med på noterna, men himla bra blev det till slut.

Väggarna kommer väl va tomma nått åt för att min kära make ska " känna efter" vart allt ska få sitta .... puss älsklingen min men du e inte rolig när du ska "känna efter" / bo in dig osv.....  Vi får se, ev har jag smällt upp lite hyllor, tavlor o ljusstakar när han kommit hem på fredag men de lär han ju märka... *ler*






Så här ser det ut just nu i allafall då.... utan bilder och annat på väggarna ( ser toktomt ut ju!!!)
aja, får se om maken får känna efter först eller om jag passar på och gör som jag vill ;)


Ta hand om er och kör försiktigt nu när halkan kommer!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

SKIT SNYGGT!!! O du!! Gör som DU vill!! Annars händer det som sagt inget på nåt år eller så!! Jag VET hur karlar fungerar i det där fallet!! ;0)



KRAMAR!!!

//Malin

2010-10-25 @ 21:52:36
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Kiki

Så jäkla snyggt alltså!

2010-10-26 @ 08:55:47
URL: http://kikipee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback