Mindre bra start...

på denna dag...

Katten kissade i Cornelia's säng (??!!)
Var bara att slänga ner allt och in med sängkläderna i tvättmaskinen och in med madrassen i badkaret för att tvätta o skrubba...

Googlade mig till att ättika kan ta bort doften så det har jag nu provat....


Elvis (katten) har ett sår på skulderbladet som jag varit lite orolig för, och frågan är om han hade för ont för att skynda ner i kattlådan eller om det kan va urinvägsinfektion i stackarn....
Ska fortsätta googla efter tips o idéer men dagen blev inte riktigt vad jag tänkt mig =(


Sen tyckte Cornelia att Nathalie behövde en dusch i morse när jag gick o släckte lampor i huset... Precis innan vi skulle ta på ytterkläder o ta oss till dagis... Cornelia tog sin kanna som dom annars leker med i badet och fyllde med vatten och vände upp och ner på över Nathalie *Jippie!!*

Vart att hämta nya kläder och ett snabbt ombyte för att sen ta oss till dagis.



Mindre bra start på dagen.
Hur var eran start? Bättre än min hoppas jag =)


I kväll kommer maken min hem!!! *Lycka*


Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: My

Usch så tråkigt, vi tycker att vanich är bra och sen har Kristian någon grej till bilen som tar bort lukt som vi brukar spruta på. Om det blir en olycka med katten ( har bara hänt i bilen)



Vakna upp förkyld med ont i kroppen, så bättre start kan man ju ha. Hoppas du fick en bättre fortsättning på din dag!

2010-10-28 @ 12:38:51
URL: http://mysan207.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback