Inskolning...

börjar vi med i dag för Nathalie´s del.

Känns lite pirrigt, jobbigt men ändå roligt för jag vet att hon kommer älska det. Och så tror jag faktiskt att det blir skönt för tjejerna att vara i från varann lite mer om dagarna för nu har Cornelia börjat kräva lite mer uppmärksamhet igen, men troligtvis för att Nathalie länge gått med oss i handen och nu får Cornelia "chansen" att råka knuffa, putta, eller krama lite mera så då passar hon på.

Ska informera dagis om detta med så att dom håller ett extra öga på systrarna Grentzelius när dom leker tillsammans i sandlådan.


Som sagt var. En stor dag. Våra små vackra goa tjejer ska till dagis... båda två !!! =)

Ta hand om er och ha en härlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Tessan

2010-09-06 @ 09:58:39
Postat av: Lottiz

Lycka till med inskolningen. Tror C kommer få en helt annan relation på förskolan, kommer säkert se efter lillasyster, stå upp för henne om hon är ledsen eller någon annan gör något. Brukar kunna bli lite andra roller så där, medan de i hemmet kan bråka ;-)

2010-09-06 @ 19:31:51
Postat av: Malin

Kommer gå KANON!!! Era duktiga söta tjejer fixar det där KANON BÅDA två!! ;0)

LYCKA TILL!!

KRAMAR!!

//Malin

2010-09-06 @ 19:49:06
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Josefin -Happy Days-

Hej där o tack för alla respons på både min fotoblogg http://landhagen.blogg.se/ och min vardagliga blogg Happy Days. :-) Alltid kul o få kommentarer på det man skriver, annars kan man ju lika gärna föra dagbok o lägga den under kudden. ;-)



Det värmer o höra att du gillar mina foton, har blivit ganska mkt fotouppdrag nu i år under mammaledigheten o det fortsätter in på hösten. Men sedan ska jag försöka pausa lite, behöver det. Känner att jag missar mystid med Meja, visserligen jobbar jag ju mestadels bara när hon sover men man känner en inre stress inom sig hela tiden över att bli klar. Fotona med studiokänsla över sig på bla gravidbilderna är tagna i en hörna i vårat vardagsrum, i alla fall det med svart bakgrund. De med vit är tagna mot en vanlig vit väg i vårat sovrum som vi ska bygga för nu med skjutdörrar då det utrymmet ska bli garderob. Så framöver kommer jag inte kunna fota med vit bakgrund på samma fria sätt som nu... :-(



Hoppas att det går bra med Nathalies inskolning!



Önskar en fin vecka, kram!

2010-09-08 @ 09:17:45
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback