Nostalgi....

fick lite smått ångest över att Lunarstorm faktiskt stängt ner... det var ju där jag och Daniel en gång i tiden träffades *ler generat*

Lördag!!

2003-09-27 17:14

Idag är det lördag...en lördag med stora förhoppningar å förväntan. Ska inte skynda in i nått.....
Vill inte såra någon som jag blev sårad......
Vill inte ha någon som en leksak el. övergångs grej....
Som sagt en lördag med STORA förväntningar........

Hoppas du känner igen det....

Vet inte riktigt va jag känner just nu.....
men det är en känsla jag inte haft på väldigt väldigt länge.... *ler*

Längtar tills ikväll......



Detta stod i våra "bloggar" efter vi hade fikat på stan, men innan vi faktiskt blivit ett par....


Testade lunarstorm.se och blev hänvisad till en nyare modell.... LS8... *ler* va ju tvungen att kolla runt lite och alla inlägg man nånsin gjort i bloggen fanns ju att kopiera in.. så efter några lösenordsförsök så lyckades jag komma åt min gamla Lunarstorm =)

Maken är på maskerad o fryser häcken av sig kan jag tänka *ler* Jisses liksom.... 6 grader varmt?!?! Blir en lååååång höst!

Tjejerna var urmysiga i kväll. Nathalie var lite svårsövd, men när jag la henne mot mig somnade hon rätt fort... så himla mysigt när hon gör det för hon somnar ju bäst o lättast själv i sängen med sin lilla kanin.

Cornelia o jag tog fram chips o ostbågar och "lyxade till det" med mjölk (?) och vin till. Hon frågade själv efter det och varför inte liksom.... Mjölk är ju bättre än läsk *ler*

Hon somnade dock rätt fort i från en film som jag gillar... Min brors flickvän... småkul o lite mysig.


Nä, nu är de nog dags att sova lite tror jag... har så fruktansvärt ont i min högra axel.... blir en massage imorrn Danne, bara så du vet... nån kompensation för maskeraden måste jag ju få ;)

Trevlig fortsatt helg till er!

Kommentarer
Postat av: My

Jag vart med orolig när jag såg att Lunarstorm skulle lägga ner, hela min tonårsperiod finns ju ner skriven där. Så det var bara att öppna ett konto på LS8, så man kan kopiera av allt i ett Word dokument!

2010-09-05 @ 08:57:40
URL: http://mysan207.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag hade oxå ett Lunarkonto en gång för LÄÄÄÄNGESEN, men vet inte om jag egentligen använde det... ;0) Så för mig är det ingen panik!! ;0) Henke o jag träffades ju via spray o allt vi skrev till varandra som gick att spara har vi redan kopierat o skrivit ut!! ;0) Ett MÅSTE att ha för framtiden!! ;0)

Mysigt med Lördagsmys!! ;0)

KRAMAR!!

//Malin

2010-09-05 @ 12:18:14
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Lotten

Åhh... Gamla Lunar! De va faktiskt där Andy o jag tog upp kontakten andra gången för att sedan gifta oss o skaffa barn ;o) Många har nog träffts där.. En era har gått i graven ;o( HiHi!! KraMar

2010-09-06 @ 20:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback