Ojojoj...

så fruktansvärt dåligt av mig... fattar inte vart tiden tar vägen och varför jag bara inte tar mig 5 minuter varje kväll till bloggen som jag faktiskt tycker är skoj... får se om jag kan göra något åt det, men nu är det dessutom så att mitt photoshop har spårat ut lite.... jag kan inte öppna en endaste bild i programmet o det är ju bilder jag helst visar, inte mitt svammelskrivande liksom....


Fick en söt pik av en kär vän som undrade hur de går med bloggen.... Här vännen! Jag lever i bloggen med... ska verkligen försöka bättra mig denna gång, men bör även få hit typ min bror att kolla över vad jag ska göra med datorn.... Inte lätt att hinna allt som heltidsarbetande....


Ska flytta till hösten med vill jag meddela Er som läser ( om några gör det fortfarande )
Ner till Lagerlunda som vi varit sugna på i flera år. så nu ska vi bara göra toppenfint här hemma med så vi kan sälja vårt radhus till rätt pris ;)


Ta hand om Er.
Avslutar med några bilder på tjejerna o min nya tatuering ;)







Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Grattist till den nya tuffa tatueringen!! Har själv funderat o tänkt mkt på att göra en ny men inte kommit fram till något beslut av motiv eller plats ännu, så jag låter tanken vila lite. :-)



Önskar en fortsatt fin vecka, kramar!

2011-04-26 @ 20:46:52
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback