En om dagen 19 / 12

I dag får det faktiskt bli ett inlägg utan bild... Trist men sant. Ser ju att jag har besök varje dag, men knappt nån kommentar längre... Vill ni ha en om dagen? Jag vill fortsätta men helt utan respons så vet jag inte om jag ska lägga möda på det eller gå tillbaka till att blogga lite då och då... I dag gick arbetsdagen väldigt fort vilket måndagar inte brukar göra. Skönt i för sig... Kom hem o hade krafter kvar till att baka pepparkakor med barnen :) dom skötte sig väldigt bra idag så vi hade det himla n mysigt när danne var o storhandla . En maskin tvätt o en maskin disk kördes också för på julafton ska vi ju vara här o då ska de ju va finfint. ;) Snön som föll i helgen fick ju till slut ligga kvar, även om det inte är särskilt mycket. Halt lär de ju bli nu när det varit nån grad varmt idag för nu fryser det på igen . Ta det lugnt där ute nu! Kram

Kommentarer
Postat av: Maria d

Roligt att läsa din blogg, och se hur stora barnen börjar bli, minns ju Cornelia som en liten tjej:)

2011-12-19 @ 21:47:29
Postat av: Lina (mamma till Noel och Jack)

Läser, men är dålig på att kommentera! Jag ska skärpa mig :-)



Imponerande att orka med att baka efter jobbet, det är mer än vad jag brukar klara av :-)

2011-12-19 @ 22:55:51
Postat av: Ann-sofie

Jag kollar in i din blogg nästan dagligen!! Är dålig på att kommentera och det är tyvärr mina läsare oxå :(( men ska bli bättre!

2011-12-20 @ 16:34:20
URL: http://livetivillan.blogg.se/
Postat av: Pia-Maria

Hoppas ni får en mysig jul!

Du fotar så fina bilder,!!!!



Kram

2011-12-21 @ 08:27:37
Postat av: Elvira

JO SKRIV! :) Vi läser!

2011-12-22 @ 08:57:54
Postat av: Anna

Jooooo de vill vi ha!! <3

2011-12-22 @ 21:50:46
URL: http://annaochelias.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag läser allt som oftast!! Men tyvärr hinner jag sällan kommentera.. Hilma gillar inte att sitta still vid datorn allt för länge!! ;0) Känner dock igen det.. Jag har tom funderat på att sluta blogga helt... Är ju SÅÅÅÅ tråkigt om man inte får nån respons... Man ser att MASSOR varit inne o läst, men oftast INGEN som lämnat nån kommentar..



GOD JUL till hela familjen!!



KRAMAR!!

2011-12-22 @ 21:56:25
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback