Party på G

Ungarna sover gott o maken är på o'learys på nån match o lunch.

Klockan 17 ska jag infinna mig hos en god vän för en tjejkväll. Lite för tigdigt att ta ett glas vin under tiden man sminkar sig som annars är lite standard när jag gör mig i ordning för party, men innan party ska jag ju köra hem tjejerna till mina föräldrar där dom ska få övernatta.

I högtalarna pumpar partyhöjande musik i stil med J Lo - On the floor.

Älskar den verkligen! Lyssnar ofta på east fm just nu bara för att dom brukar köra den när jag åker till jobbet och den är så härlig att höra på hög volym.... Riktig partylåt om ni frågar mig.....

Får se hur kvällen blir, men jag vet iallafall att de blir (lite) ;)  alkohol tilltugg o en himla massa snack om allt o inget som de brukar bli när massa tjejer samlas. Ska bli himla skoj å träffa några av dom igen då de inte blir allt för ofta man orkar eller hinner ses nu för tiden....

Men nu har jag inte tid för er mer.... dags att fixa håret medan ungarna sover ;)

Just de.... Rosa är färgtemat så nu ska jag inviga min julklapp jag fick av pappa.... men ni får se den först när jag orkar blogga igen *ler*





Bilder från förra årets tjejkväll, lånade den av värdinnan för kvällen *ler*

Tack Emelie för att du tar så härligt intiativ o drar i hop oss i år igen!!!


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Roligt med utgång, vart gick ni? Var också på tjejkväll igår. :-)



Love On the floor!



Kramar

2011-02-13 @ 07:46:14
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback