Spådom...

Jag hittade en länk inne hos Josefin som jag prova.

Jag fick:

Den höga Prästinnan:
Vetenskap, visdom, kunskap, utbildning.

Den höga Prästinnan är kortet av kunskap, instinktiva, övernaturlig, hemlig kunskap. Hon har rullar av svårbegripliga information som hon kanske, eller kanske inte avslöja för dig. Månen krona på huvudet och månskäran av hennes fot visar hennes vilja att belysa vad man annars kanske inte skulle se, avslöja hemligheter du behöver veta. Den höga Prästinnan är också förknippat med månen dock och kan också indikera ändra eller fluxuation, särskilt när det kommer till ditt humör.


What Tarot Card are You?

Take the Test to Find Out.



(svaret får du på engelska, men jag översatte med google translate och fick det svar ni nyss läst.... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback