Surprice tidigt en lördagsmorgon...

Maken läste Norrköpings tidningar i går morse och blev lite överaskad när han kom till bröllopsannonserna ;)



Dom hade vår tillåtelse, inte det, utan vi blev bara lite överaskade....

Hoppas ni haft en härlig helg! Det var vår men knappt suttit något vid datorn som vanligt just nu... ska se över mitt bloggande om man kanske kan sitta nån minut varje kväll.... men det är bara så mycket nytt i mitt liv så jag försöker komma i gång där först... Lycklig med jobb är jag, men det blir lite annorlunda.

Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Såg bilden i tidningen och ni var ju jättefina =)

2011-01-16 @ 23:21:15
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Hihi ja det är inte alltid bra att sitta o titta runt på nätet =) Får se hur mkt av det man vill ha som inhandlas dock =) Men känner jag mig själv rätt så blir det en hel del ;)



Ha en superbra dag!

2011-01-17 @ 09:45:01
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: lejonheart.blogspot.com

hej vännen..

jag tar det på rätt sätt och förstår att ditt problem måste vara minst sagt lika jävligt.. men som du säger.. man får ta små steg och finna lite glädje i det lilla.. hoppas vi båda mår bättre snart..kramar

2011-01-17 @ 16:42:31
Postat av: Lotten

Oh så fina ni e :o)

2011-01-17 @ 19:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback