Fyndet på Gotland...



Haha, vilken härlig svensexa han måste ha haft... gick på stranden och sålde Raukfrön samt byggsats till sandslott (glassförpackning fylld med sand.) Vi kunde ju bara inte låta bli att köpa med oss raukfrön hem till fastlandet ;)


har haft en underbar vecka på gotland med härliga familjen. 7 personer färdades i vår bil men det va tur vi hade takbox...

mötte även upp min faster o farbror inför en härlig kusinträff som ägde rum i lördags i det som en gång var min pappas mormors hem. I de krokarna lärde jag mig även gå =)


Hoppas ni haft de bra här hemma, o jag ber er ha överseende med att bloggen är lite tråkig just nu. Men på lördag går flyttlasset från radhuset mot solsidan.

Ska bli himla skönt att få komma på plats nu efter att ha levt med flyttkartonger i över en månad... *ler*


Ta hand om er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback