Motorola Defy



bild lånad från 3.se

Motorola Defy är både smart och tålig. Med sin klassificering som
vatten-, damm- och reptålig samt alla smarta funktioner och finesser
är den en smartphone att räkna med i vått och torrt.



Denna härliga (?) telefon bestämde jag mig för i söndags, men jag var visst inte ensam om det för den fanns inte ens på huvudlagret hos 3.

Så nån dag nästa vecka får jag hem min nya leksak ;)


Och i går överraskade Danne mig med en bärbar dator.... Jag jublar.
Visst att vi har en skaplig dator ståendes nere i källaren, men nu har jag längtat efter att kunna slappa i soffan medan jag uppdaterar min blogg eller kollar fejjan, och nu kan jag det.

Så ett stort TACK till min älskade make!!

Hm, hur kunde klockan gå så fort i kväll när dagen på jobbet gick så långsamt.
Men i morgon är det onsdag igen dvs mitten av ännu en vecka och därefter är det nedräkning till helgen.


Är himla glad över mina tappra läsare som står ut med mina få och rätt sega inlägg.... tänka att några få ändå tittar inte nästan dagligen vad jag kante i statistiken. Himla skoj måste jag säga.

I morrn tänkte jag ev fixa några bilder då jag i dag mestadels testat datorn för att seom jag är säker på att jag vill ha den, så förhoppningsvis ska jag lyckas rädda bloggen och kämpa mig upp till en roligare nivå igen.


Men det har ju helt enkelt varit lite för mycket senan början av juli eller därikring.

Önskar er en god natts sömn så hörs vi snart igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback