Grattis Kusin Paulina och Jimmy!!

till Er !!
Snacka om chock i dag alltså...
Var bjudna på dop i Östra eneby kyrka kl 15 och jag som skulle fotografera fick gärna komma några minuter tidigare...
Klockorna ringde och dopet var jättefint och Elvira som är ca 1 år o 2 månader plaskade sött i vattnet när hon döptes =)
Sedan sa prästen ; Ja då återstår väl bara en sång till då.... och så spelade dom bröllopslåten.... åh jisses vilken chock... mest positiv men jisses så psykiskt jobbigt det blev... kämpade fram massa fina kort ändå, men tårarna rann pga min egna situation.... Prästen sa massa kloka ord som jag ska försöka komma på vilka de va igen för mitt minne är urkasst justnu... verkligen alltså... nästan otäckt kasst. Men nån sa att det blir så ett tag nu....
Ber i allafall alla nära o kära om ursäkt om allt ni säger inte fastnar hos mig just nu.... kan tänka mig att det är trist för er, men det är riktigt jobbigt för mig med.... trots att jag kanske valt detta själv...

”Att sorgens fåglar flyger över ditt huvud kan du inte förhindra men du kan se till att de inte bygger bon i ditt hår”

Kinesiskt ordspråk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback