Chockad...

Tack för att ni inte ger upp hoppet om min blogg.... Överväger om jag ska fixa en ny, eller om jag bara ska köra vidare här...
Ni vet väl troligtvis att jag är en skild kvinna, eller till 99% då vi bara väntar på slutbesked från tingsrätten om att den är fullföljd. Första pappret skickades in i februari o nu den 14 augusti fick vi skicka in papper nummer 2 då man som gift förälder har 6 månaders betänketid.
Har varit en jävligt jobbig vår och har varit en sjuhelv*tes berg- o dalbana utan dess like.
Jag bor numera i en 3a i eneby och trivs bättre än på länge. Varannan vecka ensam med katterna och varannan vecka med döttrarna.
Tänker inte gå in på några detaljer här för nu är mitt nya liv igång och jag tänker inte blicka bakåt här något mer.
Har ni frågor så ställ dom så får vi se om jag kan svara...
Mår riktigt bra hur som helst och känner att jag gjort helt rätt som lämnat det jag en gång trodde va så rätt.
Jag börjar smått finna mig och barnen har fått sin pappa...
Tjejerna har funnit sig väldigt bra i att bo varannan vecka här och varannan vecka i huset måste jag säga. Det var jag nog mest orolig för, o visst får man frågor ibland och stundis är det lite känsligare o mammigare.
Men vi mår ändå bra... Väldigt bra.
Men nu när jag vet att jag har några trogna som tittar in kanske jag kan jobba upp min gnista o blogga lite mer... TACK!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så skönt att höra att du och barnen mår bra:) Det ger mig styrka att göra det här med. Massa kramar till dig min gamla granne ;)

2012-08-20 @ 22:32:20
Postat av: Anonym

Fin blogg ❤ följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles

2012-08-21 @ 01:20:03
URL: http://paulineart.blogg.se/
Postat av: Jessica, Alva och vilmer

Beklagar victoria! Aldrig roligt när en familj behöver splittras men ibland är det nödvändigt. Ta hand om dina fina tjejer! Styrkekram till dej!

2012-08-21 @ 08:23:04
Postat av: Ann-sofie

Jätte kul att träffa dej idag!! Hejar på dig!

2012-08-21 @ 19:59:06
URL: http://livetivillan.blogg.se/
Postat av: Lotten

KraM

2012-09-02 @ 15:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback